هررا : شیرجه های دخیا شبیه پرش گربه است !


آندر هررا در ستایش از داوید دخیا ، شیرجه های این دروازه بان را با پرش یک گربه مقایسه کرده است. بنابر گزارش دیلی میل، از زمان خداحافظی سر الکس فرگوسن با رختکن منچستریونایتد، داوید دخیا به یکی از چهره های کلیدی تیمش در رقابت های مختلف تبدیل شده است و توانسته سه بار جایزه بهترین بازیکن فصل باشگاه را از آن خود کند. در تازه ترین ستایش...

تمجید هررا از دخیا

هررا : شیرجه های دخیا شبیه پرش گربه است !

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۵
هررا : شیرجه های دخیا شبیه پرش گربه است !

هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ، از اطمینان خاطری گفته است که هموطنش قبل از هر مسابقه به او می دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آندر هررا در ستایش از داوید دخیا ، شیرجه های این دروازه بان را با پرش یک گربه مقایسه کرده است.

بنابر گزارش دیلی میل، از زمان خداحافظی سر الکس فرگوسن با رختکن منچستریونایتد، داوید دخیا به یکی از چهره های کلیدی تیمش در رقابت های مختلف تبدیل شده است و توانسته سه بار جایزه بهترین بازیکن فصل باشگاه را از آن خود کند.

در تازه ترین ستایش ها از دخیا، هررا گفته است:

داوید توانایی خاصی دارد. او با استعداد خاصی به دنیا آمده است. گاهی در تمرینات به سوی او شوت می زنم و با خود به سبک گزارشگران اسپانیایی می گویم: «گل!» اما سپس دستان گربه مانند او ظاهر می شوند و توپ را دفع می کنند. سری تکان می دهم، می خندم و از عملکرد او لذت می برم. گاهی در بازی ها توپی را مهار می کند که من با خود می گویم: « این فرد چه اندازه خوب است؟». او مهاری انجام می دهد و همه نام او را صدا می زنند، تصاویر تلویزیونی شش بار صحنه آهسته مهار او را نشان می دهند، توییتر منفجر می شود و او به نحوی بر می خیزد که انگار آسان ترین کار دنیا را انجام داده است.

در حالی که دخیا در منچستر راضی و خوشحال به نظر می رسد، هم تیمی هایش نیز از حضور چنین دروازه بان مطمئنی درون دروازه تیم شان، خاطر جمع هستند.

من پیش از شروع بازی ها کمی عصبانی هستم. هیجان زده می شوم، خودم را تکان می دهم و می رقصم. داوید مرا صدا می زند و می گوید: «نه آندر، صبر کن، نگران نباش، مشکلی نیست. اگر آن ها شوت بزنند، نمی توانند گلزنی کنند چون من درون دروازه هستم». به گونه ای رفتار می کند که انگار هیچ اتفاقی رخ نداده است. در سال ۲۰۱۶ در دیدار نیمه نهایی جام حذفی برابر اورتون، او ضربه پنالتی روملو لوکاکو را مهار کرد و پس از بازی چنین بود: «بسیار خب، انجام شد. فردا چه کار باید باید کرد؟» شبیه به این است که دانش آموزی تکلیف خود را انجام داده باشد. این نشان از بزرگی او دارد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال انگلیس , فوتبال جهان
برچسب ها : آندره هررا, دخیا, منچستریونایتد, هافبک منچستریونایتد, هررا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان