شوراهای اسلامی شهر و روستا همچنان نوپاست


شوراهای اسلامی شهر و روستا همچنان نوپاست

ارومیه- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر ماکو گفت: با وجود گذشت پنج دوره از عمر شوراهای اسلامی شهر و روستا، این نهادها همچنان نوپاست.

به گزارش ایرنا، عزیز برگ نیی شامگاه روز یکشنبه در آیین بزرگداشت روز شوراها افزود: موانع بسیاری وجود دارد که شورای اسلامی شهر و روستا را از ارائه خدمات به مردم باز می دارد.
وی اضافه کرد: شوراها به عنوان خادمان مردم صدای رسای آنان در جهت انعکاس مطالباتشان به مسوولان رده بالا هستند.
وی ادامه داد: وحدت بین مسوولان، لازمه پیمودن قله‌های رفیع موفقیت و ساخت شهری عاری از هرگونه مشکلات است که متاسفانه این امر در ماکو رویت نمی شود.
وی افزود: منتخبان مردم در شوراها طبق قانون اساسی در کنار اجرای وظایف ذاتی، حق دخالت در امورات شهری و شهرداری از جمله معیشت، بهداشت، آموزش و غیره را دارند.
رییس شورای شهر ماکو با اشاره به اینکه عوارض اخذ شده از سوی شهرداری جوابگو حقوق کارگران و کارمندان شهرداری نیست، اظهار کرد: مسئولان باید همکاری تنگاتنگی با شوراها و شهرداری داشته باشند.
وی در پایان ضمن اظهار گلایه از تصویب قانون افزایش عوارض خروج از کشور، اظهار کرد: هزاران مرزنشین امروزه در نتیجه بی توجهی نمایندگان کشور بیکار هستند و این مصوبه باید مورد بازنگری قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، ماکو یکی از شهرهای آذربایجان غربی است که در نزدیکی مرز ایران و ترکیه قرار دارد؛ این شهر به دلیل آنکه در کنار مرز و گمرک بازرگان واقع شده محل عبور مسافرانی است که قصد دارند به صورت زمینی به ترکیه سفر کنند.
7123 /3072

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان