میشل فایفر به فیلم Maleficent 2 می‌پیوندد


میشل فایفر به فیلم Maleficent 2 می‌پیوندد

به نظر می‌آید که «میشل فایفر» (Michelle Pfeiffer) یکی دیگر از بازیگران بزرگی باشد که در فیلم Maleficent 2 که اثری از شرکت «دیزنی» (Disney) است، حضور پیدا می‌کنند. طبق گزارشات اخیر، فایفر در حال مذاکره با شرکت دیزنی‌ بوده و قرار است در قسمت دوم بزرگترین فیلم لایو-اکشن...

به نظر می‌آید که «میشل فایفر» (Michelle Pfeiffer) یکی دیگر از بازیگران بزرگی باشد که در فیلم Maleficent 2 که اثری از شرکت «دیزنی» (Disney) است، حضور پیدا می‌کنند.

طبق گزارشات اخیر، فایفر در حال مذاکره با شرکت دیزنی‌ بوده و قرار است در قسمت دوم بزرگترین فیلم لایو-اکشن دیزنی در کنار «آنجلینا جولی» (Angelina Jolie) و «ال فنینگ» (Elle Fanning) هنرنمایی کند. فعلا داستان اصلی فیلم مشخص نیست، اما با اطمینان می‌توان گفت که فایفر نقش مهمی را بازی خوهد کرد.

فیلم اول Maleficent یکی از موفق‌ترین بازسازی‌هایی است که دیزنی تا به حال به‌صورت لایو-اکشن انجام داده است و فروش ۷۵۴ میلیون دلاری آن در سال ۲۰۱۴ گواهی بر این ادعاست. Maleficent، برداشتی متفاوت از انیمیشن «زیبای خفته» (Sleeping Beauty) به‌نمایش گذاشت و به جای ترسیم شخصیت ملفیسنت به‌ عنوان یک شخصیت شیطانی، آن را زنی فریب‌خورده جلوه داد که البته از بازی آنجلینا جولی هم در نقش ملفیسنت نمی‌توان به سادگی گذشت.

چندی پیش وبسایت Deadline اعلام کرد که کارگردانی فیلم Maleficent 2 را «یواخیم رونینگ» (Joachim Rønning) برعهده گرفته است. او که در کارنامه کاریش فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales را دارد، قرار شده که قسمت دوم بزرگترین فیلم دیزنی را نیز کارگردانی کند. همچنین فیلم‌نامه قسمت دوم را «لیندا وولورتون» (Linda Woolverton) نوشته که نویسندگی فیلم‌نامه قسمت اول را نیز برعهده داشت.

جولی باری دیگر در نقش ملفیسنت ظاهر می‌شود و فنینگ هم در نقش «آرورا» (Aurora) به فیلم بازمی‌گردد. حالا وبسایت Variety اعلام کرده که فایفر در حال مذاکره با دیزنی است تا در فیلم Maleficent 2 حضور پیدا کند. بر اساس بعضی از گزارشات، او احتمالا در نقش ملکه داستان هنرنمایی کند. فعلا اطلاعات بیشتری درباره نقش او نداریم، ولی مطمئنیم که او یک شخصیت جزئی را بازی نخواهد کرد.

فایفر در حال حاضر روی پروژه‌های متفاوتی کار می‌کند. او اخیرا در فیلم Mother! به کارگردانی «دارن آرونوفسکی» (Darren Aronofsky) و Murder on the Orient Express از «کنث براناگ» (Kenneth Branagh) ظاهر شده بود و در فیلم Ant-Man the Wasp که به زودی اکران می‌شود نیز شاهد هنرنمایی او خواهیم بود.

امیدواریم که به زودی خبر بازی او در فیلم Maleficent 2 تایید شود و شاهد اخبار و جزئیات بیشتر از این فیلم باشیم.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
میشل فایفر به فیلم Maleficent 2 می‌پیوندد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته