پیشنهاد شنیدنی: ruska اثر گروه Apocalyptica، جادوی ویالونسل در توصیف موسیقایی پاییز


پیشنهاد شنیدنی: ruska اثر گروه Apocalyptica، جادوی ویالونسل در توصیف موسیقایی پاییز

آپوکالیپتیکا (Apocalyptica) نام یک گروه موسیقی فنلاندی است که از 3 نوازنده ی ویولنسل و یک درامر تشکیل شده است. نوشته پیشنهاد شنیدنی: ruska اثر گروه Apocalyptica، جادوی ویالونسل در توصیف موسیقایی پاییز اولین بار در نت نوشت پدیدار شد.

0

آپوکالیپتیکا (Apocalyptica) نام یک گروه موسیقی فنلاندی است که از ۳ نوازنده ی ویولنسل و یک درامر تشکیل شده است. نوازندگان ویولنسل این گروه Eicca Toppinen ، Paavo Lötjönen و Perttu Kivilaakso نام دارند و درامر آن ها Mikko Sirén است. پیش از این آن ها ۴ ویولونسل و یک درامر بودند اما به مرور زمان با آمد و رفت یکی از اعضا این تعداد در ۳ ثابت شد.

پیشنهاد شنیدنی: ruska اثر گروه Apocalyptica، جادوی ویالونسل در توصیف موسیقایی پاییز

مهارت و سبک اصلی این گروه در نواختن آهنگ های هوی متال با ویولنسل است اما زیاد پیش آمده که این گروه آهنگ های کلاسیک را نیز کاور کنند. اعضای این گروه از آکادمی سیبلیوس هلسینکی که تنها دانشگاه تخصصی موسیقی فنلاند است، فارق التحصیل شده اند.

با اینکه این گروه در میان اعضای ثابت خواننده ندارد، به صورت مهمان از خواننده های زیادی دعوت کرده است تا کار تیمی شان را تکمیل کنند. محبوب ترین آهنگ این گروه I don’t care است که آن را Adam Gontier خواننده ی اصلی گروه Three Days Grace می خواند.

ruska یا راشکا یا روسکا، نام یکی از آهنگ های بی کلام این گروه است که از ترکیب ویولنسل و پیانو ساخته شده است.

راشکا در زبان فارسی معادل ندارد که البته این خود بسیار عجیب است. در ادبیات فارسی بارها به فصل پاییز و اینکه پادشاه فصل ها است و قدم زدن های عاشقانه در پاییز و تغییر رنگ برگ درختان و خش خش آن ها در پس هر قدم اشاره شده است ولی این زبان برای این تغییر کلمه ای در نظر نگرفته است. روسکا یا راشکا به تغییر رنگ برگ ها در پاییز گفته می شود و در نگاهی کلی تر راشکا تغییرات پاییزه ی طبیعت است.

می توان گفت که این آهنگ توصیف موسیقایی تغییر رنگ برگ ها در پاییز است.

پیشنهاد شنیدنی: ruska اثر گروه Apocalyptica، جادوی ویالونسل در توصیف موسیقایی پاییز پیشنهاد شنیدنی: ruska اثر گروه Apocalyptica، جادوی ویالونسل در توصیف موسیقایی پاییز
پیشنهاد شنیدنی: ruska اثر گروه Apocalyptica، جادوی ویالونسل در توصیف موسیقایی پاییز
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

Current ye@r *

Leave this field empty

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...