میزبانی کهف الشهداء از احیای نیمه شعبان


میزبانی کهف الشهداء از احیای نیمه شعبان

خبرگزاری شبستان: حرم مطهر شهدای گمنام کهف الشهدا به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان (عجل ‌الله تعالی فرجه) روز سه شنبه، یازدهم اردیبهشت‌ماه آیین احیای شب نیمه شعبان را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان حرم مطهر شهدای گمنام کهف الشهدا به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان (عجل ‌الله تعالی فرجه) روز سه شنبه، یازدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت 23:30 اقدام به برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان می‌کند.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی سجادی و مداحی حاج روح الله مخبریان و شعرسرائی احمدبابایی همراه خواهد بود.

بر پایه این گزارش به نقل از کهف الشهدا، انقلاب اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ بشریت است که با نصرت‌های الهی و از مجرای یکی از سربازان و شیعیان حریم اهل‌بیت(ع) یعنی روح‌الله الخمینی(ره) به ثمر نشست و موجب تحولی عظیم در نظامات سیاسی و اجتماعی روز دنیا شد و این موج تاکنون ادامه دارد.

اما اساسی‌ترین هدف انقلاب اسلامی ایران زمینه‌سازی برای برپایی ظهور امام زمان (عجل ‌الله تعالی فرجه) است که این موضوع در فرمایشات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب به وفور دیده می‌شود. امام(ره) در بیاناتی اشاره داشتند: «انقلاب اسلامی مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت - ارواحنا فداه – است»؛ از این رو پیوند انقلاب اسلامی با مقوله مهدویت همواره مورد تأکید دو امامین انقلاب اسلامی قرار داشته است.

در این بین پاسداران حریم انقلاب اسلامی نقشی اساسی در پیشبرد هدف اصلی این رویداد عظیم الهی که همان زمینه‌سازی ظهور منجی بشریت است، بر عهده داشتند که شاخص‌ترین این پاسداران، شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند؛ لذا بر خود لازم می‌دانیم به بهانه‌ها و مناسبت‌های مختلف نسبت به تکریم این شهدای والامقام برنامه‌هایی برگزار کنیم هرچند حق این شهدای والامقام به این سادگی‌ها فراهم نمی‌شود و حال که در آستانه میلاد با سعادت امام زمان (عجل ‌الله تعالی فرجه) آن یگانه منجی بشریت قرار داریم، برنامه‌ای در جوار شهدای گمنام کهف الشهدا تدارک دیدیم تا در نهان نشان دهیم شهدا نقشی مهم در ایجاد پیوند عمیق بین دو مفهوم انقلاب اسلامی و مهدویت برقرار کردند.

پایان پیام/545

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش کاپیتان استقلال به توهین زشت به پلیس