تهران گرم می شود


تهران گرم می شود

تهران-ایرنا-اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه از امشب به تدریج شاهد کاهش ابر در آسمان استان خواهیم بود، از افزایش پنج درجه ای دمای هوای پایتخت طی 2 روز آینده خبرداد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب (10 و 18)، (13 و 22) و (15و 23) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، با ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان تهران، طی امروز وضعیت جوی استان، نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و در برخی مناطق به خصوص مناطق جنوبی و غربی استان گاهی با تندباد موقتی و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود که با خروج سامانه فوق از اوایل امشب به تدریج کاهش ابر خواهیم داشت.
همچنین وضعیت جوی استان در روز چهارشنبه کمی ابری تا نیمه ابری و روند تدریجی افزایش دما و در بعدازظهر در ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.
با ورود سامانه بارشی دیگری از بعدازظهر پنجشنبه به تدریج افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و در برخی مناطق وزش باد شدید انتظار می رود.
براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با 25 درجه و فیروزکوه - امین آباد با منفی یک درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته بودند.
تهرام/7245/ 1539

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!