یوونتوس ستاره چلسی را می خواهد


روزنامه «توتو اسپورت» ایتالیا گزارش داد چلسی در فکر به خدمت گرفن ادینسون کاوانی در تابستان پیش‌رو از پاری‌سن‌ژرمن است و اگر این اتفاق بیفتد، جدایی موراتا از این محتمل است. بر اساس همین گزارش ماروتا، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس هم در حال کار بر روی طرح بازگرداندن آلوارو موراتا به یوونتوس در تابستان پیش‌رو است. یوونتوس در نظر...

یوونتوس به دنبال بازگرداندن موراتا

یوونتوس ستاره چلسی را می خواهد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۲:۰۵
یوونتوس ستاره چلسی را می خواهد

سران باشگاه یوونتوس طرح بازگرداندن مهاجم پیشین خود به تورین را در سر دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه «توتو اسپورت» ایتالیا گزارش داد چلسی در فکر به خدمت گرفن ادینسون کاوانی در تابستان پیش‌رو از پاری‌سن‌ژرمن است و اگر این اتفاق بیفتد، جدایی موراتا از این محتمل است.

بر اساس همین گزارش ماروتا، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس هم در حال کار بر روی طرح بازگرداندن آلوارو موراتا به یوونتوس در تابستان پیش‌رو است.

یوونتوس در نظر دارد تا موراتا را در ازای ۱۵ میلیون یورو ابتدا قرضی به خدمت بگیرد و طرح خرید وی در سال ۲۰۱۹ در ازای ۴۵ میلیون یورو را نیز به چلسی پیشنهاد خواهد داد. پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ نیز نسبت به جذب مهاجم اسپانیایی آبی‌پوشان لندنی علاقه‌مند هستند.

موراتای ۲۵ ساله در سال ۲۰۱۴ از رئال مادرید به یوونتوس پیوست و در دو فصل حضورش در جمع راه‌راه پوشان تورین در ۹۳ بازی ۲۷ گل برای این تیم به ثمر رساند. در تابستان ۲۰۱۶ رئال مادرید با استفاده از بند خرید مجدد وی که در زمان فروش موراتا به یوونتوس در قرارداد وی گنجانده بود، این مهاجم جوان را به خدمت گرفت، اما پس از یک فصل این بار او را به چلسی فروخت.

مهاجم تیم ملی اسپانیا در فصل جاری در ۴۵ بازی از رقابت‌های مختلف برای چلسی به میدان رفته و ۱۵ گل‌زده را به نام خود ثبت کرده است.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ایتالیا , فوتبال جهان
برچسب ها : چلسی, مهاجم چلسی, موراتا, یوونتوس, یوونتوس به دنبال موراتا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط