دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی قرآنی در زنجان


دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی قرآنی در زنجان

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه زنجان از برگزاری دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی قرآنی ویژه بانوان در این مؤسسه خبر داد.

دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی قرآنی در زنجان

طاهره اسدی، مدیر مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه زنجان در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، گفت: دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی قرآنی با تدریس مهدی فاضلی مهرآبادی از سوم تا هفتم مردادماه سال جاری ویژه بانوان در این مؤسسه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان با مدرک تحصیلی دیپلم به بالا یا دارای مدرک مربیگری می‌توانند در این دوره شرکت کنند، عنوان کرد: ساعت برگزاری کلاس‌ها، صبح‌ها از ساعت 8:30 تا 12:30 و بعدازظهر از 14 تا 16 در نظر گرفته شده است.
مدیر مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه زنجان بیان کرد: آزمون تئوری و عملی این دوره، هفتم مردادماه برگزار می‌شود و به قبول‌شدگان مدرک مربیگری از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا خواهد شد.
اسدی با اشاره به شروع ثبت نام از 15 اردیبهشت‌ماه، گفت: علاقه‌مندان تا پایان خردادماه فرصت دارند جهت ثبت نام به صورت حضوری به مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه زنجان واقع در شهرک الهیه، فاز 2، خیابان 18 متری همت، قطعه 2347 مراجعه کرده و یا با شماره‌های 02433521013 و 09336714885 تماس بگیرند.
سمیه طاهری
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا