داغ ترین قسمت های بدن زن و مرد هنگام رابطه زناشویی (ویژه افراد متاهل)


داغ ترین قسمت های بدن زن و مرد هنگام رابطه زناشویی  زن و مرد هنگام رابطه جنسی باید دقت داشته باشند که کدام یک از نقاط بدن همسرشان از همه ی تحریک پذیر تر است تا سراغ آن جا بروند.لطفا از افرادی که سن آنها از 17 سال کمتر است این نوع مطالب به درد آنها نمیخوره و فقط ذهن انها درگیر این ماجرا میشه… پیشنهاد ما به این نوجوانان و...

داغ ترین قسمت های بدن زن و مرد هنگام رابطه زناشویی (ویژه افراد متاهل)

داغ ترین قسمت های بدن زن و مرد هنگام رابطه زناشویی

زن و مرد هنگام رابطه جنسی باید دقت داشته باشند که کدام یک از نقاط بدن همسرشان از همه ی تحریک پذیر تر است تا سراغ آن جا بروند.لطفا از افرادی که سن آنها از 17 سال کمتر است این نوع مطالب به درد آنها نمیخوره و فقط ذهن انها درگیر این ماجرا میشه…

داغ ترین قسمت های بدن زن و مرد هنگام رابطه زناشویی (ویژه افراد متاهل)

پیشنهاد ما به این نوجوانان و جوانان این هستش که در مورد ورزش تحقیق کنید چرا که ساختار فکری و روحی قویتری برای خودتون ایجاد میکنید و می تونید توی روابط جنسی خودتون در آینده خیلی خیلی موفق تر باشید

«این صحبتم رو پای نصحیت نذارید لطفا ما همیشه به هوش و توانایی های شما و همچینین حس مسئولیت پذیری در مورد پرورش روح و روان جوانان و نوجوانان کشورمون افتخار می‌کنیم و می‌خواهیم شما در بهترین وضعیت باشید چرا که شمائید که بزودی آینده این کشور رو خواهید ساخت ، موفق و سربلند باشید »

انتشار چنین مبحث ها و مطالب ویژه متاهلینی است که آگاهی کافی و شرایط مشاوره گرفتن ندارند تا با مطالعه پرسش و پاسخ های زناشویی بتوانند مشکلات روحی خودرا حل و فصل کنند.

1 – روابط جنسی یکی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می‌باشد «بعد اقتصادی،بعد عاطفی ، بعد فکری، بعدجنسی» و رابطه جنسی مساله عجیب‌وغریب و چندش آوری نیست که خانواده ها نسبت به آن بی توجه باشند.متاسفانه تعداد زیادی از خانواده ها در آموزش مسئله روابط جنسی و مسائل زناشویی به فرزندان خود کوتاهی می کنند، که در آینده نزدیک فرزندان خودشون میتونن نتیجه این سهل انگاری رو ببینن .

2** رابطه جنسی یک نوع رفتار است ولی پانتومیم یا حرکت نمایشی نیست و ما باید در رابطه جنسی هم ، از کلام و بیان استفاده کنیم و به طرف مقابلمان بگوییم و از او بشنویم که ما برای یک رابطه جنسی لذت بخش به چه چیزی احتیاج داریم و همین طور انقدر شنونده خوبی باشیم که بفهمیم مسائل زناشویی شوخی نیست و به صحبت ها و خواسته هی طرف مقابلمون هم با گوش شنوا بتونیم پذیرا باشیم.

3** باورهای نادرست را در مورد رابطه جنسی که از بچگی در ذهن ما نقش بسته با مطالب جدید علمی عوض کرده و رابطه جنسی لذت بخش رابه رابطه جنسی خرافاتی تبدیل نکنیم.

4** برعکس آقایان که طبق معمولً فقط از طریق نزدیکی به اوج لذت جنسی میرسند خانم ها از طرق دیگر مثل لمس و غیره هم می‌توانند به این امر برسند این را از بابت این گفتم که آقایان همیشه در استرس این نباشند که آیا خانم هم مثل من لذت میبرد و چکار کنیم که با هم به اوج برسیم «خصوصاً در اول ازدواج طبق معمولً این امر شدنی نیست» و بتدریج شاید عملی شود.

5** هیچ وقت از رابطه جنسی بعنوان سلاح استفاده نکنیم «گاهی مردها رفتاری از خود بروز میدهند که بعضی از زن ها فکر می کنند که رابطه جنسی یک اسلحه در دست آنهاست.و از رابطه جنسی برای رسیدن به بعضی از خواسته های خود استفاده می کنند» البته شاید این کار در ابتدا مفید بنظر برسد ولی اثرات تخریبی آن در آینده نزدیک تمام ابعاد زندگی را در بر خواهد گرفت.

6** رابطه جنسی تنوع زیادی دارد و هیچ ارتباطی به شرط رعایت بهداشت آن، از نظر علمی و حتی شرعی مضر نمی باشد.پس زن و مرد با مشورت هم همه ی ارتباطها را می‌توانند امتحان کنند و آنها را که لذت بخش تر است ادامه و بعضی ها را متوقف کنند.

داغ ترین قسمت های بدن زن و مرد هنگام رابطه زناشویی (ویژه افراد متاهل)

فهمیدن اینکه طرف مقابل از چه چیزی لذت میبرد یک هنر است و زن و مرد هر چه هنرمندتر باشند زندگی خوب و لذت بخش تری خواهند داشت. نوازش سینه ها ، لمس با زبان ، نوازش رانها ، لمس کلیتوریس، لمس نقطه g ، ارتباط دهانی وبسیاری مسائل دیگر … پس خانم ها و آقایان سعی کنند سفر های اکتشافی در طرف مقابل خود داشته باشند.

7** در روابط جنسی موفق باید اضطرابها و ترسها کنار گذاشته شوند: مهم‌ترین آنها ترس از بچه دار شدن در طی رابطه جنسی است این ترس میتواند به صورت کاهش لذت جنسی، عدم لذت جنسی در زن، انزال زودرس و بسیاری مشکلات دیگر بروز نماید .

8** خانم ها توجه کنند رابطه جنسی یک قسمت از رابطه زن و مرد هست و قسمت شروع هم می‌باشد پس راجع به آن واقع بین باشیم.آقایان هم توجه کنند که رابطه جنسی تنها رابطه بین زن و مرد نیست.

داغ ترین قسمت های بدن زن و مرد هنگام رابطه زناشویی (ویژه افراد متاهل)

توجه شود که بر خلاف عقیده عوامانه با بچه، هیچ مردی را نمی‌شود به زندگی پایبند کرد اینکه می‌گویند تا ازدواج کردی بچه دار شو کاملاً تحریف شده است . باید اجازه داد وجوه مختلف ارتباطی بین زن و مرد «با چاشنی رابطه جنسی لذت بخش» آرام آرام مستحکم شود .

9** خانم ها طبق معمولً نگران رابطه جنسی در شب زفاف هستند. مسائلی از قبیل : آیا درد دارد؟ آیا خون دارد؟ و غیره.پس آقایان بدون توجه به خرافات شب زفاف و شب اول زندگی مشترک رابه رضایت همسر خود اختصاص دهند و سعی نکنند با زور و فشار و اذیت اهداف از پیش تعیین شده خودرا دنبال کنند چه بسا همین مسئله عواقب وخیمی را در زندگی آینده آنها پیش می آورد«پس لذت برای شبهای دیگر و رضایت برای شب زفاف »

10** کانال واژن،حفره ای روی هم خوابیده می باشد که بعد از ازدواج طول و قطر آن با آلت تناسلی همسر تطابق پیدا میکند پس آقایان وخانمها استرس کوچکی و بزرگی آلت را از خود دور کنند و به نکات دیگر و مهمتر ارتباط جنسی توجه کنند.ولی آقایان میتوانند حتی بعد از اینکه خود به اوج لذت رسیدند با ادامه دادن مطالب پیش گفته راه رسیدن خانم به نقطه اوج را فراهم نمایند.

داغ ترین قسمت های بدن زن و مرد هنگام رابطه زناشویی (ویژه افراد متاهل)

و دست آخر اینکه رابطه جنسی زیاد و مکرر با همسر هیچ عارضه ای ندارد و روی قوای جسمانی و سلامتی فرد نه تنها مضر نیست بلکه بسیار هم مفید می‌باشد به شرط اینکه به رابطه جنسی بعنوان یکی از ابعاد بسیار مهم زندگی نگاه شود.

استفاده از تریاک، مواد نیروزا و غیره هیچ اثر مثبتی بر روی رابطه جنسی ندارد ودر آینده صدمات برگشت ناپذیری را سبب خواهد شد ، پس بهتر است هر مشکلی در معاشقه پیدا کردید سریعاً به دکتر خود اطلاع داده و درمان متناسب را بگیرید. و هیچ وقت رابطه جنسی را مسئله بی اهمیت تلقی نکنید.

طبق تحقیقات به عمل آمده رابطه زوجین اگر دو طرفه باشد و هر برای هردو لذت بخش باشد تا 85 درصد از مشکلات و مسائل اخلاقی آنها به خودی خود حل و فصل میگردد. در زیر کوتاه و مفید ترین روشهای لذت بردن زوجین را برای شما آماده کرده ایم.

1**متداولترین نوع انجام عمل جنسی که حدود 80٪ نزدیکیها به این روش انجام میشود به این ترتیب است که زن به پشت می‌خوابد و رانهایش را از هم بازو زانوهایش را کمی خم میکندو مرد میان دو پای او قرار گرفته و پس از فرو کردن آلت تناسلیش روی زن میخوابددر حالیکه نقطه اتکا پایین تنه او روی زانوهایش است.

در این نوع عمل جنسی دخول تقریبآ کامل است ولی دهانه زهدان و کلیتوریس «برجستگی نوک بالای آلت تناسلی زنان که حساسترین نقطه زن برای تحریک شدن هستند» کم تحریک میشود.این روش برای شب زفاف مناسب است ولی برای زنان حامله مخصوصآ از نیمه دوم حاملگی به علت اینکه وزن بدن مردبر شکم زن وارد میشود مناسب نیست.

2**در این روش زن به پشت می‌خوابد و پاها را روی شکم و سینه اش خم کرده و یا بر شانه های مرد میگذارد یا دور کمر او حلقه می زند. در این حالت آلت تناسلی زن «مهبل»۳ الی ۴ سانتیمتر کوتاه تر میشودو در نتیجه عمل دخول آلت مرددرفرج زن به طور کامل انجام میشود.همچنین کلیتوریس در مسیر آلت تناسلی مردقرار گرفته و با تماس آلت تحریک می‌شود

در این روش به علت دخول کامل زن و مرد هردو ارضا می شوندو از طرفی برای حامله کردن زن امکان بیشتری وجوددارد.مردانی که مایع لذتبخششان سریع میریزد می‌توانند هنگام انجام عمل جنسی با زن با این روش در هر رفت و برگشت آلت تناسلی خودرا کاملآ از آلت تناسلی زن خارج کرده و دوباره فرو کنندو با کم کردن حرکات مایع لذتبخششان را دیرتر درون فرج زن بریزندتابیشترین لذت جنسی را در وجودشان احساس کنند.

داغ ترین قسمت های بدن زن و مرد هنگام رابطه زناشویی (ویژه افراد متاهل)

3**زن روی لبه تختخواب نشسته و پاهایش را از هم باز و آویزان نموده و روی آرنجهای خود تکیه می کند.مرد بین پاهای او می‌ایستد و آلت تناسلیش را درون آلت تناسلی زن فرو می کند.برای انجام این نوع عمل جنسی باید چند بالش زیر باسن زن گذاشت تا آلت تناسلی مرد وزن دریک سطح و رو بروی هم قرار گیرد. در این نوع عمل جنسی کلیتوریس «برجستگی نوک بالای آلت تناسلی دختران» بخوبی تحریک میشود.همچنین این روش مناسبترین روش برای شب زفاف و پاره کردن پرده دختران است و برای مردان چاق هم نزدیکی را راحت می کند.

4**زن به پشت خوابیده و پاها را از هم باز میکندو بعد از فرو کردن آلت مرد در آلت تناسلی خودش به آرامی پاهایش را باز کرده و رانها را بهم نزدیک می‌کند بطوریکه مرد کاملآ بین پاهای زن قرار می‌گیرد.در این حالت فشار رانها باعث تحریک لب های بزرگ آلت زن و کلیتوریس میشود.این نوع عمل جنسی برای ماههای اول حاملگی مناسب است ولی برای مردانیکه آلت تناسلی دراز دارند مناسب نیست.

5**مرد به پشت می خوابد و پاها رابه هم چسبانیده و دراز می‌کند.زن پاهایش را در طرفین پاهای مرد قرار میدهدو روی او مینشیندویا زانو زده و کمی به جلو خم میشودو بدستهای خود تکیه میدهدو آلت تناسلی مرد را در فرج خود فرو می‌کند.در اینحالت فعالیت و حرکات معاشرت با زن است و با تکانهای پی در پی که به خود می دهد موجب ریخته شدن مایع لذتبخش مرد و ترشح شدن مایع لذتبخش خود میشود.

در این روش دخول به طور کامل انجام میشود و چون فعالیت با زن است اوج لذت جنسی زن زودتر فرا می‌رسد.این روش برای پیشگیری از حاملگی مناسب است .چون بیشتر مایع لذتبخش مرد بعد از ریخته شدن به پایین برمیگردد.همچنین برای مردان خسته و یا کسانی که آلت تناسلیشان کاملآ راست نمیشود روش خوبی است.

6**مرد به پشت می خوابد و زن روی او می نشیندو یا زانو زده و به جلو خم میشوداما اینبار پشت زن به طرف مرد است.در این حالت زن آلت تناسلی مرد را بدرون مهبل خود فرو میکندو مانند حالت قبل خودرا حرکت میدهدتا اوج لذت جنسی فرا برسد.این روش برای مردان چاق و زنان حامله مناسب است.

داغ ترین قسمت های بدن زن و مرد هنگام رابطه زناشویی (ویژه افراد متاهل)

7**مرد روی صندلی مینشیندو زن را از پشت در آغوش میکشدو آلتش را درون فرج زن فرو می‌کند.در اینحالت کلیتوریس تحریک نمیشود و طرفین زود خسته می شوند.

8**مرد مقابل زن مینشیندو آلت تناسلیش را درون فرج زن فرو می‌کند.در اینحالت دست ها برای نوازش نقاط حساس آزاد است.

9**زن زانو زده و به جلو خم میشودو یا سر خودرا روی بالش میگذاردو مرد از عقب آلت تناسلی خود رابه جلو فرو می کند.در این حالت نقطه حساس برای تحریک زن درون آلتش به علت برخورد پی در پی با نوک آلت تناسلی مرد بشدت تحریک شده و زن در اینحالت بیشترین لذت جنسی را درون وجودش احساس می‌کند.

10**زن و مرد مقابل هم می ایستندو عمل جنسی را انجام میدهند.در این حالت دخول کامل انجام نمیشودولی کلیتوریس تحریک میشودو دست ها برای نوازش پستانها و باسن زن آزاد است.

11**مرد می‌ایستد و زن آلت تناسلی وی را به داخل فرج خود فرو می‌کند و سپس دست ها رابه گردن او حلقه کرده و پاها رابه کمر او می‌زند و درواقع به مرد آویزان میشود.در این حالت وحدت کامل جنسی حاصل میشود و دخول کامل صورت می‌گیرد.

12**زن دست ها و سر را روی دسته صندلی میگذاردو به جلو خم میشودو مرد مانند وقتی که می‌خواهند از عقب زن «معقد»با او طرف شوند آلت تناسلی خودرا از عقب به جلو می‌راند. در اینحالت دست ها برای نوازش پستانها و سایر قسمتها آزاد است.

13**مرد وزن روبروی یک دیگر به پهلو دراز می‌کشند و زن یک پای خودرا بروی پای مرد میاندازد و مرد به وسط پای او می رود و آلت تناسلیش را درون فرج زن فرو می‌کند.

14**زن به پهلو و پشت به مرد می‌خوابد و مرد آلت تناسلی خودرا از عقب به جلو میراند. این حالت نیز برای دوران حاملگی مناسب است.

15**زن به پشت میخوابدومرد یک پهلو طوری قرار میگیردکه نسبت به بدن زن عمود بوده و زیر رانهای بلند شده زن قرار گیرد بطوریکه رانهای زن روی باسن مرد باشد.یکی از مزایای این روش این است که انجام آن ساده بوده و درضمن هیچکدام سنگینی دیگری را تحمل نمی کند.

در اینحالت مرد میتواند ناحیه فرج و کلیتوریس زن«برجستگی نوک بالای آلت تناسلی زن» رابا دست تحریک کند.ماساژ جنسی علاوه بر تاثیرات مفیدی که روی بدن دارد، میتواند نقش تحریک کنندگی نیز داشته و لذت رابطه جنسی را دو چندان نماید.

ماساژ جنسی ارتباط جسمی زن و مرد را بیشتر کرده، ضمن برانگیختگی جنسی موجب میشود تا آنها لذت بیشتری از رابطه جنسی با یک دیگر ببرند.در خانمهایی که مشکل ارگاسم دارند یا این که دیر به ارگاسم میرسند، ماساژ جنسی بدن نقش مهمی در تسهیل ارگاسم دارد ودر این امر بسیار کمک کننده است.

داغ ترین قسمت های بدن زن و مرد هنگام رابطه زناشویی (ویژه افراد متاهل)

آموزش ساده مراحل مختلف ماساژ جنسی بدن

ماساژ پشت بدن:

برای شروع ماساژ جنسی و شل کردن عضلات بدن زن، بهتر است ابتدا از پشت او شروع کنید.اول نوک انگشتان خود رابه پوست او بکشید بعد ناحیه پشت را از بالا تا پایین به آرامی نوازش کنید.سپس به طور متناوب با حرکات کششی، لرزشی و دایره وار، آن را ماساژ دهید.

گاهی می‌توانید گوشت بدن وی را درست مثل خمیر با دستتان بگیرید و آرام فشار دهید.پوست سر را ماساژ داده و گاهی مو های وی را بین انگشتان خود بگیرید. سپس سراغ پاهای او رفته و انگشتان پایش رابا دست فشار دهید.

ماساژ جلوی بدن:

سینه و پستانها را از داخل به خارج بمالید. نوک سینه ها رابه آرامی ماساژ تحریک کنید. مو های ناحیه شرمگاهی را نوازش کرده و به نرمی بکشید. با کف دستتان قسمت پایین شکم بمالید.کف دودست خودرا بهم مالیده و وقتی گرم شد آن را روی تخمدانهای زن بگذارید.

عده ای معتقدند که انجام اینکار انرژی زن برای سکس را بیشتر می‌کند.سعی کنید ناحیه مثانه و رحم را فشار دهید. در این هنگام بهتر است زن تمرینات را انجام داده و ماهیچه های کف لگن خودرا مانند حالت متوقف کردن ادرار، سفت کند.

ماساژ واژن:

بهتر است در این مرحله دستکش لاتکس بپوشید. می دانید که زن ها به دو طریق به ارگاسم میرسند: از راه تحریک نقطه جی و از راه تحریک کلیتوریس.تعداد زیادی از خانم ها ارگاسم از طریق نقطه جی را عمیق تر می دانند. گاهی اگر تحریکات به طور مناسب ادامه پیدا کند زن میتواند چند ارگاسم پشت سرهم داشته باشد. این ارگاسمهای متوالی و پشت سرهم تاثیر بسیار خوبی در روحیه زن دارد.

دست خود رابه یک ماده لیز کننده مناسب آغشته نموده و لبهای واژن رابه انگشتتان ازهم باز کنید. نوک انگشتان رابه سمت بالا « به طرف ناف» بگیرید. لبهای داخلی و خارجی «کوچک و بزرگ» رابا انگشتتان از هم جدا کرده و آنها را تک تک به آرامی با دو انگشت بمالید.

حالا یک انگشت خودرا وارد واژن کرده به‌ دنبال آن انگشت دوم را نیز وارد کنید. انگشت شست خودرا بالا نگه داشته و آن را مقابل کلیتوریس قرار دهید. می‌توانید دست خودرا فشار دهید یا این که بلرزانید طوری‌که دو انگشت شما با دیواره واژن و شست شما با کلیتوریس تماس داشته باشد.

کف دست خودرا روی استخوان عانه و انگشتانتان را روی لبهای واژن قرار دهید، حالا دست خود رابه آرامی به سمت پایین فشار داده و یک حرکت چرخشی به آن بدهید. با حرکت دست حدود ۱۰ دایره فرضی بکشید، سپس کف دست خودرا بلند کرده و با انگشت چند ضربه ملایم به لبهای واژن بزنید. چند ثانیه مکث نموده و دوباره همین حرکت را برای چند بار انجام دهید.

شما می‌توانید گردن رحم را در قسمت پشتی و فوقانی واژن به‌صورت یک بافت گنبدی شکل با شکافی در وسط آن «مانند چانه» لمس نمایید. با احتیاط بافت اطراف آن را تحریک کنید. برخی از خانم ها از اینکار لذت زیادی برده و از شما می‌خواهند اینکار را برایشان تکرار کنید.

بیاد داشته باشید که کلیتوریس از آلت تناسلی شما بسیار حساستر است. بنابر این هرگز انگشت خودرا به‌ صورت خشک و خشن روی آن نکشید. ابتدا که اندام تناسلی زن را لمس میکنید، کلیتوریس را فقط به نرمی فشار دهید. برای کاهش درد ناشی از اصطکاک می‌توانید کلیتوریس رابا لبهای واژن گرفته و با آن تحریک کنید.

انگشت خودرا وارد واژن کرده سپس دست دیگر خود راکه آزاد است روی قسمت پایین شکم بگذارید و به طرف یک دیگر فشار دهید.اگر با قسمتهای حساس و لذتبخش اندام تناسلی زن آشنا نیستید از او بخواهید تا دست شما را گرفته و با دست شما خودش را تحریک و استمناءکند. بعد ازآن خودتان به تحریک این قسمتها بپردازید.

یک روش دیگر برای ماساژ جنسی زن این است که مقداری ماده لیزکننده روی لب واژن ریخته سپس آن را با انگشت شست و اشاره خود بگیرید و ضمن فشار به آهستگی بکشید. این عمل را چندین بار پشت سرهم انجام دهید.تخمدانها در دو طرف واژن قراردارند. گروهی از خانم ها از ماساژ آنها لذت زیادی می‌برند و گروهی دیگر آن را دردناک می دانند. درصورت تمایل می‌توانید آنها را ماساژ دهید.

قسمت داخلی رانها و مو های عانه رابه نرمی نوازش کنید. بتدریج که زن لگن خودرا بالا میبرد،این منطقه را بیشتر ماساژ دهید. بعد از مدتی می‌توانید انگشت خود رابه سمت لبهای واژن ببرید. به کمک یک ماده مناسب آنها را لیز نموده یکی یکی با دست بگیرید. محل اتصال لب بیرونی واژن به بدن رابا دوانگشت گرفته از پایین به سمت بالا بکشید. نظیر همین عمل رابا لبهای دیگر هم چند بار انجام دهید.

به آرامی انگشت خودرا وارد واژن کنید. چند لحظه ثابت نگه داشته سپس آن را وارد و خارج کنید. اگر لازم شد می توانید از انگشت دیگرتان هم استفاده کنید.انگشت شست را وارد واژن کرده کف دست خودرا دور کلیتوریس بچرخانید و ضمن آن با سایر انگشتان، استخوان لگن را فشار دهید. به این ترتیب شما می توانید سقف واژن «نقطه جی داخلی» و مثانه«نقطه جی خارجی» را تواما” تحریک نمایید.

با انگشت خود نقطه جی را داخل واژن تحریک کنید. برای اینکار انگشت خودرا روی دیواره قدامی واژن گذاشته و آن را مثل دکمه زنگ فشار دهید و دوباره بردارید. هم زمان بااینکار کلیتوریس را هم کمی غلغلک بدهید. با دوانگشت خود دیواره واژن را در جهت بالا و پایین هشت بار با هم فشار دهید و همراه آن کلیتوریس را نیز تحریک کنید. سپس کلیتوریس رابه نرمی با انگشت گرفته ضمن فشار به آرامی آن را بکشید.

انگشت خودرا داخل واژن بشکل دایره بچرخانید ودر محل ساعت 12 کمی مکث کنید. بعد از مدتی ورودی واژن رابا انگشت غلغلک دهید. انجام این عمل زن را بشدت حشری می کند. حالا انگشت خودرا بین لبهای داخلی و خارجی واژن برده از پایین تا بالا به سمت کلیتوریس بچرخانید. دراینجا وبعد از انجام همه ی اینکارها او دیگر منتظر ورود آلت شماست ومطمئنا لذت زیادی ازآن خواهد برد.

داغ ترین قسمت های بدن زن و مرد هنگام رابطه زناشویی «ویژه افراد متاهل»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403