بازی رایگان ایکس‌باکس لایو برای آغاز هفته بعد مشخص شد


بازی رایگان ایکس‌باکس لایو برای آغاز هفته بعد مشخص شد

شاید تجربه بازی‌ رایگانی که تنها برای مدت بسیار محدودی در دسترس است برای کاربران ایرانی غیرممکن باشد ولی مایکروسافت بازی رایگان ایکس‌باکس لایو برای ابتدای هفته آینده را مشخص کرده است. پس از اینکه دو بازی WWE 2K18 و PlayerUnknown’s Battlegrounds را برای مدت محدود به صورت رایگان در...

شاید تجربه بازی‌ رایگانی که تنها برای مدت بسیار محدودی در دسترس است برای کاربران ایرانی غیرممکن باشد ولی مایکروسافت بازی رایگان ایکس‌باکس لایو برای ابتدای هفته آینده را مشخص کرده است.

پس از اینکه دو بازی WWE 2K18 و PlayerUnknown’s Battlegrounds را برای مدت محدود به صورت رایگان در اختیار کاربران ایکس‌باکس لایو قرار داشت حالا مایکروسافت به سراغ Just Cause 3 رفته و آن را بازی رایگان ایکس‌باکس لایو اعلام کرده است. Just Cause 3 همیشه برای رایگان شدن انتخاب خوبی بوده است چون در تابستان سال پیش نیز سونی آن را برای کاربران پلاس شبکه پلی‌استیشن رایگان کرده بود.

با اینکه این عنوان در ابتدا از مشکلات فنی رنج می‌برد ولی با پشتیبانی مناسب استودیو سازنده حالا به یک بازی خوب و بهینه تبدیل شده است که با جهان بسیار وسیع خود می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند.

همچنین در کنار این رایگان شدن محدود دو روزه شما می‌توانید بازی Just Cause 3 را نیز با تخفیف 80 درصدی خریداری کنید. اگر به دنبال تجربه کامل Just Cause 3 هستید بسته الحاقی آن که Sea and Air نام دارد نیز 75 درصد تخفیف خورده است و بهترین زمان ممکن برای خریداری آن است. اگر قصد دارید بازی را خریداری کنید، پس از تمام شدن دوره رایگان، پیشروی شما در بازی به نسخه خریداری شده منتقل خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی رایگان ایکس‌باکس لایو برای آغاز هفته بعد مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید