مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) در لاهه برگزار شد


مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) در لاهه برگزار شد

وین - ایرنا - مراسم گرامیداشت میلاد با سعادت امام زمان(عج) با حضور صدها تن از مسلمانان و شیعیان هلند روز چهارشنبه در شهر لاهه برگزار شد .

به گزارش ایرنا ، در این گردهمایی که با استقبال پرشور و گسترده مسلمانان مقیم هلند روبرو شد، پیام دکتر علیرضا جهانگیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند (که برای سفر کاری خارج از لاهه بود) قرائت شد . سفیر عراق و معاون سفیر افغانستان در لاهه نیز در مورد ولادت حضرت مهدی (عج) و حکومت و جامعه ایده آل از نظر آن حضرت سخنرانی کردند.
جهانگیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در پیام خود به فلسفه تشکیل حکومت حضرت مهدی (عج) پرداخت و تاکید کرد : حکومت مهدوی، حکومتی الهی و هم حکومتی جهانی است.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در خصوص الهی بودن حکومت حضرت مهدی (عج) گفت : در مهم‌ترین روایتی که از پیامبر گرامی اسلام (ص) نقل شده، آن حضرت بر مبعوث شدن حضرت مهدی (عج) از جانب خداوند تصریح کرده است. طبق این حدیث، اگر از عمر جهان جز یک روز باقی نمانده باشد، خداوند آن روز را چنان طولانی خواهد کرد تا فردی از فرزندان آن حضرت از جانب خداوند مبعوث شده و زمین را از عدل و داد پر نماید؛ چنانکه از ظلم و جور پر شده است. این روایت، تأکید بر مأموریت الهی حضرت مهدی (عج) از سوی خداوند را می‌رساند.
جهانگیری افزود: از منظر اعتقاد به ظهور ، آینده بسیار روشن و خوش بینانه است. تاریخ، برای رسیدن به جامعه مطلوب و آرمانی در حرکت است. این مدینه فاضله در زمین به دست حق پرستان و به رهبری مصلح موعود و با یاری امدادهای الهی به وجود آمده و او اداره آن را در دست خواهد گرفت.
اروپام**1078**3404

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز