مسیر ملت ایران به حکومت عدل جهانی منتهی می شود


مسیر ملت ایران به حکومت عدل جهانی منتهی می شود

گناوه - ایرنا - نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ولایتمدار ایران اسلامی مسیری را انتخاب کرده اند که به حکومت عدل جهانی منتهی می شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری چهارشنبه شب در آیین جشن نیمه شعبان در مصلی جمعه گناوه افزود: نگاه و انتظار مردم متدین و فهیم ایران به فرج و حکومت حضرت مهدی (عج) باعث شده تا انقلاب اسلامی پس از 40 سال باعزت ماندگار و پایدار بماند.
وی با بیان اینکه یکی از حقایقی که برای تمام انسان های نقش موثر و کلیدی دارد، امید به آینده است، گفت: در کلام نورانی قرآن و روایات امید به آینده با تکیه بر انتظار فرج به مردم سفارش و تاکید شده است.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آنچه که در قرآن و روایات بشارت شده، پرهیزگاران و مستضعفان در آینده میراث دار زمین خواهند بود و حکومت نهایی به بندگان صالح واگذار خواهد شد.
وی گفت: روزی خواهد رسید که امام زمان (عج) ظهور و سراسر جهان پر از عدل و داد و حاکمیت خالص دینی استقرار و ظلم و فساد برچیده شود.
حسینی بوشهری بیان کرد: آحاد جامعه در عصر انتظار فرج حضرت بقیه الاعظم(عج) وظایف مهم و سنگینی برعهده دارند که رعایت اخلاق اسلامی، انصاف، دوری از گناه و حرمت شکنی و پایبندی به مسایل دینی و اعتقادی از مهمترین نکاتی است که باید مدنظر قرار گیرد.
وی به آثار انتظار اشاره کرد و گفت: محور اعتقادی، روانی، سیاسی، عرفانی، اخلاقی و تربیتی از عمده آثار انتظار است که منتظران حضرت مهدی (عج) است همیشه باید به آن پای بند باشند.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: تحمل مشکلات، صبر، اعتماد به نفس، مبارزه با ظلم و فساد و آشنایی فرزندان با فرهنگ دینی از مهم ترین مسایلی است که در زمان انتظار باید اهمیت قایل شویم تا بستر و زمینه برای حضور حضرت مهدی (عج) فراهم شود.
وی اظهار کرد: ما فرزندان امام زمان (عج) هستیم اما نه اینکه هرکسی بیاید و پرچمی را بلند کند و فریاد بکشد که من فرزند آقا مهدی (عج) هستم بلکه در عصر غیبت، مراجع بزرگوار تقلید و در راس همه آنان رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای را به عنوان نایب آن حضرت می دانیم.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6164/6043**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله هوایی به گاراژ تانک و مقر فرماندهی زرهی پایگاه کالسو استان بابل عراق