قهرمانی رابه هواداران تقدیم می‌کنیم


قهرمانی رابه هواداران تقدیم می‌کنیم

هافبک استقلال تهران گفت: این قهرمانی را به هوادارانی تقدیم می کنیم که در طول فصل سختی زیادی کشیدند اما تحمل کردند و ما را تنها نگذاشتند.


به گزارش خبرنگار مهر، امید ابراهیمی پس از قهرمانی در فینال جام حذفی برابر خونه به خونه بابل گفت: بازی خوبی را انجام دادیم البته شرایط همیشگی را نداشتیم اما توانستیم با یک گل به قهرمانی دست یابیم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: فشار بازی های استقلال بسیار زیاد است و ما در هفته های گذشته بارها به میدان رفته ایم و این بر روی روند تیمی ما تأثیر بسزایی گذاشته است.

هافبک استقلال خاطرنشان کرد: قهرمانی در جام حذفی برای ما تمام شد. ما شادی این قهرمانی را با هواداران تقسیم کردیم و از فردا باید به فکر دیدار با ذوب آهن باشیم. دو دیدار رفت و برگشت سخت را با این تیم داریم و اگر می خواهیم به دور بعد صعود کنیم باید ذوب آهن را از پیش رو برداریم. البته این تیم هم خود را آماده این دیدار کرده و مطمئنا نمی خواهد در اصفهان نتیجه را واگذار کند.

ابراهیمی در ادامه تصریح کرد: ما این قهرمانی را به هواداران تقدیم می کنیم کسانی که هرگز ما را تنها نگذاشتند در سرما و گرما در کنار ما بودند و امیدوارم توانسته باشیم که دل آنها را شاد کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فصل آینده برای استقلال بسیار حساس خواهد بود. هواداران از شفر و بازیکنان تیم انتظار زیادی دارند و مطمئنا جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی کنند و مسئولان از فردا باید به فکر جذب بازیکنان جدید باشند تا آبی پوشان بتوانند فصل آینده را با قدرت شروع کنند.

کد خبر 4287204

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...