تیزر داج چلنجر SRT هلکت فیس لیفت 2019


تیزر داج چلنجر SRT هلکت فیس لیفت 2019

داج چلنجر SRT هلکت خودرویی 4 ساله بوده و فیات-کرایسلر هنوز هم آن را زنده نگه می‌دارد. این خودرو برای مدل سال 2019 خود به‌روزرسانی‌هایی خواهد داشت. در چند تیزری که امروز منتشر شده این خودروساز اهل آمریکای شمالی یک تغییر بزرگ را به نمایش گذاشته است: یک جفت ورودی روی کاپوت که از محصولات... نوشته تیزر داج چلنجر SRT هلکت فیس لیفت...

داج چلنجر SRT هلکت خودرویی 4 ساله بوده و فیات-کرایسلر هنوز هم آن را زنده نگه می‌دارد. این خودرو برای مدل سال 2019 خود به‌روزرسانی‌هایی خواهد داشت.

تیزر داج چلنجر SRT هلکت فیس لیفت 2019
در چند تیزری که امروز منتشر شده این خودروساز اهل آمریکای شمالی یک تغییر بزرگ را به نمایش گذاشته است: یک جفت ورودی روی کاپوت که از محصولات گذشته کمپانی الهام گرفته است.

تیزر داج چلنجر SRT هلکت فیس لیفت 2019
این قطعات جدید که توسط فیات-کرایسلر کاپوت با دو اسنورکل توصیف شده جایگزین کاپوت نسبتاً ساده مدل‌های کنونی می‌شود. اشاره فیات-کرایسلر به برخی قطعات متمایز موپار است که مزین کننده برخی خودروهای کلاسیک ساخته شده در دهه 60 و 70 میلادی بوده است. با دیدن این تیزر ما به یاد برخی محصولات پونتیاک می‌افتیم که با چنین کاپوت‌هایی عرضه شده‌اند.

چارجر SRT هلکت 2019 نه تنها خشن‌تر به چشم خواهد آمد بلکه حداکثر هوای ممکن به قوای محرکه سوپرشارژردار این خودرو خواهد رسید.

خب صحبت از پیشرانه شد و باید گفت هنوز مشخص نیست که قلب آهنین 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار همی این خودرو همان خروجی قبلی را خواهد داشت یا خیر. البته چلنجر هلکت با قدرت 707 اسب بخاری و گشتاور 881 نیوتون متری از این نظر هیچ کمبودی ندارد.

افرادی که به دنبال قدرت بیشتر هستند می‌توانند خودروی دیوانه‌وار دیمن را بخرند اما نمونه صفرکیلومتر این خودرو وجود ندارد زیرا هیولای 840 اسب بخاری داج به عنوان مدل سال 2019 عرضه نخواهد شد.

تشخیص تغییرات بصری ایجاد شده مدل 2019 در مقایسه با نسخه کنونی سخت است اما هلکت به‌روز شده می‌تواند اصلاحات بیشتری نیز داشته باشد. البته برای آشنایی کامل با این تغییرات باید تا تابستان صبر کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر