مردم با حمایت از کالای ایرانی اجازه سو استفاده به دشمنان را ندهند


مردم با حمایت از کالای ایرانی اجازه سو استفاده به دشمنان را ندهند

ارومیه – نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مردم با استفاده از کالای ایرانی اجازه سوء استفاده به دشمنان را ندهند.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با تاکید بر تحقق شعار سال اظهارداشت: در این شرایط موجود اقتصادی مردم ومسئولان آذربایجان غربی نیز باید با توجه ویژه به موضوع اقتصاد، حمایت از تولید داخلی را مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبر معظم انقلاب در خصوص جنگ اقتصادی غرب با ایران گفت: همدلی و وفاق اقتصادی در کنار اهتمام به حمایت از کالای ایرانی رمز پیروزی ملت و مسئولان ایران اسلامی مقابل این توطئه های آمریکاست.

حجت الاسلام قریشی اضافه کرد:حتی در صورت پایین بودن کیفیت و بالا بودن قیمت نیز باید استفاده از کالای ایرانی را در دستور کار قرار دهیم که این امر می تواند زمینه پیروزی در جنگ اقتصادی را فراهم کند.

وی موفقیت کشورهایی مانند چین را نتیجه حمایت مردم و مسئولان این کشورها از تولیدات داخلی خود عنوان کرد و گفت: اگر ما مردم و مسئولان ایرانی نیز این مسئله را جدی بگیریم حتما در جنگ اقتصادی پیروز شده و موفق به شکست دشمنان می شویم.

امام جمعه ارومیه با تبریک بزرگداشت هفته سربازان گمنام عنوان کرد: سربازان گمنام با حفظ امنیت کشور در مقابل توطئه های بیشمار دشمنان، حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید همواره قدردان آنان باشیم.

حجت الاسلام قریشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بارش های خوب در هفته های اخیر در استان افزود: باید در مقابل این نعمت بی پایان الهی شکرگزار باشیم که یکی از مهمترین شاخص های این شکرگزاری به ویژه برای کشاورزان پرداخت زکات محصولات است که امری بسیار مهم در دین مبین اسلام به شمار می رود.

امام جمعه ارومیه در ادامه گفت: آذربایجان غربی در سال های اخیر همواره رتبه نخست پرداخت زکات را در کشور به خود اختصاص داده ولی این میزان زکات پرداختی نیز همه زکات کشاورزان به شمار نمی رود.

وی به تمسخر سخنان عالمان و احادیث در فضای مجازی انتقاد و بیان کرد: منبع همه این سخنان کلام الهی است و ما معتقد به وجود حسابرسی دقیق در عالم و تاثیر اعمال در افزایش یا کاهش نعمتها در جوامع اسلامی هستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی داشتن اولاد صالح و صدقه جاری را باقیات صالحات خواند و گفت: فرشهای مصلی کهنه و قدیمی شده و تجهیزات مصلای ارومیه با دیگر شهرها قابل قیاس نیست، از مردم و مسئولان تقاضا می کنم به عنوان صدقه جاریه برای رفع این مشکل چاره کنند.

کد خبر 4287460

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...