همیلتون همچنان در حال مذاکره با مرسدس


فرمول یک ایران – توتو ولف، مدیر مرسدس برای اولین بار اعلام کرد که شروع سخت مسابقات قهرمانی جهان 2018، مذاکرات قرارداد تیم با لوئیس همیلتون را تحت تاثیر قرار داده است. این راننده در نهایت توانست نوار ناکامیهای 6 مسابقه بدون برد اول فصل را در باکو پاره نماید و قهرمان مسابقه آذربایجان شود. اگرچه این قهرمانی را نیز مدیون هم تیمی خود...

فرمول یک ایران – توتو ولف، مدیر مرسدس برای اولین بار اعلام کرد که شروع سخت مسابقات قهرمانی جهان 2018، مذاکرات قرارداد تیم با لوئیس همیلتون را تحت تاثیر قرار داده است.

این راننده در نهایت توانست نوار ناکامیهای 6 مسابقه بدون برد اول فصل را در باکو پاره نماید و قهرمان مسابقه آذربایجان شود.

اگرچه این قهرمانی را نیز مدیون هم تیمی خود یعنی والتری بوتاس بود که علی رغم پیشتازی مسابقه بدلیل قطعه بجا مانده بر روی پیست که باعث ترکیدن لاستیک ماشین وی شد، قهرمانی را در دو دور مانده به پایان مسابقه به همیلتون اهدا کرد.

این پیروزی همیلتون را در جدول رده بندی راننده‌ها با اختلاف 4 امتیاز نسبت به سباستین فتل به صدر رساند.

اما مرسدس بنز در حال حاضر خود را در رده دوم جدول سازندگان پس از فراری می‌بیند. این تائید می‌کند که چطور تسلط این تیم، بسان بخار ناپدید شده است با وجود اینکه فضای رقابتی بیشتری نسبت به سابق وجود دارد.

ولف گفت که تیم به سختی مشغول کار بر روی شرایط بوجود آمده و رفع آن بوده است به همین دلیل وقت کافی برای پیشبرد مذاکرات قرارداد همیلتون وجود نداشته است.

او گفت:

ما حدود چند روز یا چند هفته است که با هم در اینباره صحبت نکرده‌ایم، زیرا که بشدت با هم تیمی‌ها مشغول بودیم. اولویت اول ما تمرکز بر روی رفع اشکالات بود.

هردو نفر یعنی ولف و همیلتون، همواره اعلام کرده‌اند که افزایش زمان قرارداد رانندگی برای برکلی بعد از 2018 تنها یک مذاکره فرمالیته است و هر دو طرف به توافق رسیده‌اند.

ولف تائید کرد:

ما کاملاً به انتظاراتمان از یکدیگر واقف هستیم، بحث فقط درباره یافتن فرصتی است برای انجام یک نشست.

همیلتون همچنان در حال مذاکره با مرسدس همیلتون همچنان در حال مذاکره با مرسدس لوییس همیلتون – مسابقه گرندپری آذربایجان 2018

هیچ نشانه‌ای وجود ندارد دال بر اینکه همیلتون به دنبال گزینه‌ای خارج از فرمول یک می‌گردد، زیرا که او به جایگاه خودش در پشت فرمان بهترین ماشین ورزشی جهان اطمینان دارد.

همیلتون هفته گذشته گفت:

من کاملاً به مرسدس متعهد هستم و برنامه‌های زیادی برای آینده با تیم دارم.

این کار خیلی عجله‌ای نیست، من کاملا شفاف آن را توضیح داده‌ام و آنها هم خیلی شفاف اعلام کرده‌اند که مایل به ادامه همکاری هستند، بنابراین مسئله بسیار ساده است.

از طرف دیگر قرارداد دنیل ریکاردو در انتهای این فصل به پایان می‌رسد و بطور مشهودی نشان داده است که قصد ترک این تیم را دارد.

وجود یک صندلی در فراری یا مرسدس یکی از چیزهایی است که باعث خوشحالی این راننده استرالیایی خواهد شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی