با برجام و یا بدون برجام به مقاومت خود ادامه می‌دهیم/رئیس جمهور آمریکا کاسب و باج‌بگیر است


با برجام  و یا بدون برجام به مقاومت خود ادامه می‌دهیم/رئیس جمهور آمریکا کاسب و باج‌بگیر است

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه در 40 سال گذشته جفا و جنایت‌های بسیاری از آمریکا دیدیم، اما مقاومت کردیم، گفت: با برجام و یا بدون برجام به مقاومت خود ادامه می‌دهیم. حجت الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری...

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه در 40 سال گذشته جفا و جنایت‌های بسیاری از آمریکا دیدیم، اما مقاومت کردیم، گفت: با برجام و یا بدون برجام به مقاومت خود ادامه می‌دهیم.

با برجام  و یا بدون برجام به مقاومت خود ادامه می‌دهیم/رئیس جمهور آمریکا کاسب و باج‌بگیر استحجت الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به احتمال خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: برجام آزمایشگاه خوبی بود تا موافقان، مخالفان و کسانی که به امضاء و تعهدات خود احترام قائلند، شناخته شوند.

ساخت بمب اتم صددرصد دروغ است

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری افزود: با به نتیجه رسیدن برجام، کسی نباید تصور کند این توافق انتخاب بین خوب و خوب‌تر بوده، بلکه فرصتی بین انتخاب بد و بدتر است.

وی با اشاره به اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون 11 بار پایبندی ایران به تعهداتش در برجام را تایید کرده است، افزود: گزارش ساخت بمب اتم هم صددرصد دروغ بود.

اکرمی با بیان اینکه ایران طبق مفاد برجام، درجه عملکرد سانتریفیوژها و تعداد آنها را کاهش داد تا دنیا بداند ما اهل صلح، مدارا، اخلاق انسانی و زندگی هستیم، بیان کرد:تاکنون بیش از 100 کشور ایران را به دلیل پایبندی به تعهداتش مورد تحسین قرار داده‌اند.

آمریکا مدام بهانه‌جویی می‌کند

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور کشورمان برجام را توافقی برد_ برد می‌داند که برای طرف‌های مذاکره کننده دارای امتیاز است، خاطرنشان کرد: در این توافق آمریکا مدام بهانه‌جویی و ایراد‌گیری می‌کند، در صورتی که سایر طرف‌ها همچون روسیه، چین، فرانسه، انگلیس، آلمان آن را قبول دارند.

اکرمی با تاکید بر اینکه قصه برجام آزمایشگاه خوبی حتی برای مردم ایران شد، افزود: قبل از توافق عده‌ای معتقد بودند ایران با یک‌دندگی و لجبازی، برجام را نمی‌پذیرد، اما اکنون که این مذاکره را پذیرفتیم، هیچ‌کس ایران را متهم و بهانه‌جو نمی‌داند.

ایران در حادثه 11 سپتامبر هیچ نقشی نداشته است

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه در طول 40 سال گذشته از آمریکا، اسرائیل و اخیرا عربستان جفا، جنایت و خیانت دیده‌ایم، اظهار کرد: اگر به حادثه 11 سپتامبر دقت کنیم، می‌بینیم هیچ‌کس تاکنون اعلام نکرده ایران در این اتفاق دخالت یا نقشی داشته است، اما به یکباره یک قاضی، کشورمان را متهم به دخالت می‌کند که باید 6 میلیارد دلار هم برای این حادثه غرامت بدهیم.

رئیس جمهور آمریکا کاسب و باج‌بگیر است

وی، رئیس جمهور آمریکا را کاسب و باج‌بگیر دانست و گفت: در 40 سال گذشته جفا و جنایت‌های بسیاری از آمریکا دیدیم، اما با این حال مقاومت کردیم، لذا باید با برجام و یا بدون برجام به مقاومت خود ادامه دهیم.

اکرمی با اشاره به اینکه کشور ما ظرفیت و زمینه شکوفایی بسیاری دارد، اظهار کرد:ا اگر نقدینگی کشور را بکار بگیریم، مشکل بیکاری، اشتغال و... برطرف می‌شود و واردات هم کاهش پیدا می‌کند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: باید بر ظرفیت‌های خود تمرکز کنیم زیرا اکنون دوره‌ای نیست که بگوییم بدون آمریکا نمی‌توان زندگی کرد. ما 40 سال بدون این کشور زندگی کردیم و ان‌شاءالله با مقاومت، استقامت و اراده به زندگی خود ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام