البغدادی در قید حیات است

یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش که در دام نیروهای امنیتی عراق افتاده است، چند روز پیش اعتراف کرده بود که ابوبکر البغدادی، سرکرده این گروه تروریستی در قید حیات است.

به گزارش خبرگزاری موج، «اولگ سیرومولوتوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که «احتمال کشته شدن ابوبکر البغدادی سرکرده داعش وجود دارد.»

نمی‌توانیم بگوییم که ابوبکر البغدادی دیگر زنده نیست

سیرومولوتوف افزود: در عین حال، تا زمانیکه اطلاعات دقیقی در این خصوص به دست نیاید، ما نمی‌توانیم بگوییم که ابوبکر البغدادی دیگر زنده نیست.»

این در حالی است که یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش که در دام نیروهای امنیتی عراق افتاده است، چند روز پیش اعتراف کرده بود که ابوبکر البغدادی، سرکرده این گروه تروریستی در قید حیات است.

سخنگوی دادگاه عالی عراق روز چهارشنبه گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که دادگاه مرکزی تحقیقات اعترافات فردی را که متهم به ارتباط با داعش است، جمع آوری کرده و این فرد طی بازجویی از او، اعتراف کرده است که به طور مداوم دیدارهایی با ابوبکر بغدادی داشته است.

«عبدالستار بیرق‌دار» در این ارتباط گفت: «فرد متهم تأکید کرده است که آخرین دیداری که با بغدادی داشته، ماه ژوئیه سال گذشته بوده است».