هر آنچه باید از گوشی سامسونگ S8 بدانید +قیمت


هر آنچه باید از گوشی سامسونگ S8 بدانید +قیمت

گوشی سامسونگ S8 با مشخصات  منحصر به فردی وارد بازار موبایل شده است.  قیمت گوشی سامسونگ S8  را در این خبر از باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید.

هر آنچه باید از گوشی سامسونگ S8 بدانید +قیمت

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی سامسونگ S8 دارای دو سیم‌کارت (Dual SIM) با صفحه نمایشی کم نظیر، بزرگ، با کیفیت بسیار بالا، مشخصات فنی عالی بین محصولات سامسونگ مشاهده می شود. طراحی فوق العاده زیبا و لوکس باعث شده است که این مدل در زمره گوشی های لوکس هوشمند قرار گیرد. " سامسونگ S8" دارای پردازنده قدرتمند است. دوربین های اصلی و سلفی عملکرد فوق العاده داشته و باعث شده است سامسونگ S8 در زمره ی محصولات کارآمد بازار رقابتی موبایل قرار گیرد. در این خبر قصد داریم شما را با تمامی ویژگی های اس8 آشنا کنیم.

مشخصات کلی گوشی سامسونگ S8 چیست؟

این سیستم دارای نمایشگری 5.8اینچی است که با تراکم پیکسلی 570 پیکسل بر اینچ، از نظر وضوح و شفافیت در رده‌ی بالایی قرار می‌گیرد. محافظ مد نظر در این محصول گوریلا گلس بوده و گواهی نامه ی IP68 برای محافظت از بدنه ی موبایل در مقابل گرد و غبار و آب تا عمق 150 سانتی متر، به مدت نیم ساعت انتخاب شده است. قابلیت دریافت تا 10 لمس هم زمان در گوشی سامسونگ اس 8 وجود دارد. نمایشگری همیشه روشن، کشیده و براق و قابلیت بالای نمایشگر در تماشای فیلم و جست و جوی وب، با سرعت دانلود 1024 مگا بیت بر ثانیه از مشخصات بارز این گوشی است. دارای پردازنده هشت هسته ای با سرعت بسیار بالا است.

هر آنچه باید از گوشی سامسونگ S8 بدانید +قیمت

قابلیت های حافظه داخلی گوشی سامسونگ s8

این مدل از گوشی های سامسونگ دارای 4 گیگا بایت رم است. اس 8 با دارا بودن حافظه داخلی 64 گیگا بایت پاسخ گوی مناسبی برای نیاز کاربران در ذخیره سازی فایل های صوتی، تصویری و .. . هست. با این‌ حال قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی هم در سامسونگ S8 در نظر گرفته شده است که می‌تواند این فضا را تا 256 گیگابایت دیگر افزایش دهد.

کیفیت دوربین گوشی سامسونگ اس 8

از دیگر ویژگی های گوشی سامسونگ s8مجهز بودن آن به دوربین لرزش گیر اپتیکال تصویر است. دوربین سلفی سنسوری 8 مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم باز‌تر دارد که حالا می‌تواند نور بیشتری جذب کرده و درنتیجه تصاویر بهتری ثبت ‌کند. پس بایستی اشاره کرد که در کنار همه این ویژگی ها ، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم یون در زیر قاب پشتی آن تعبیه شده است که می‌تواند با قدرتی بالا انرژی این گوشی را تامین کند.

هر آنچه باید از گوشی سامسونگ S8 بدانید +قیمت

تنوع رنگ در گوشی سامسونگ s8

این مدل در سه رنگ مشکی، طلایی، یاسی ارائه شده است. اوج شاهکار سامسونگ در ارائه نمایشگری لوکس و بی‌نظیر به چشم می خورد. امروزه با ارائه نمایشگری بزرگ در قابی کوچک، خمیدگی مناسب، منطقی، دقیق و جذابیت بصری، شاهد زیبایی دو چندان در این محصول هستیم. به جرأت می توان اس 8 را قوی ترین گوشی اندروید بازار رقابتی دانست.

قیمت گوشی سامسونگ s8 در حدود 3400000 تومان در بازار فعلی است

سامسونگ با در نظر گرفتن آیتم زیبایی و امنیت در حین کار با گوشی سامسونگ s8، توانسته است حس رضایت کاربر را جلب کند. هم چنین توانسته در بازار رقابتی امروز جایگاه خود را حفظ و در زمره موفق ترین برندهای موبایل باشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه