ارایه بیش از 1500 پیشنهاد در شرکت گاز استان گلستان


ارایه بیش از 1500 پیشنهاد در شرکت گاز استان گلستان

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در سال گذشته از مجموع 930 پرسنل گاز گلستان حدود 1560 پیشنهاد دریافت شد.

به گزارش گلستان24؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرحیم رحیمی، با تشریح عملکرد شورای همیاری و مشارکت این شرکت در سال 96 گفت: هدف شورای همیاری و مشارکت ایجاد فرصت‌های مناسب بوده تا کلیه کارکنان،مشتریان و پیمانکاران سازمان بتوانند با بهره گیری از ظرفیت های فکری خود نقش برجسته ای را در روند تصمیم سازی، تصمیم گیری و حل مسائل و مشکلات سازمان ایفا کنند.
وی تصریح کرد: شورای مشارکت گاز گلستان درسال 96 توانست طی برنامه ریزی مدون و بسیج اندیشه و تفکرات کارکنان خود حرکت خوبی را در راستای بهبود و تعالی فعالیت های شرکت داشته باشد بطوری که در سال گذشته از مجموع 930 پرسنل گاز گلستان حدود 1560 پیشنهاد دریافت شد.
رحیمی اظهار داشت: هدفگذاری سرانه پیشنهاد در سال 97 نیز برای نیروهای رسمی 2 پیشنهاد و برای پرسنل غیررسمی 1.5 پیشنهاد در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در ادامه افزود: در سال 96 داده های پیشنهادات برای بارگذاری در نرم افزار یکپارچه شرکت ملی گاز ایران ارسال شد و برای سال جدید نیز نصب و راه اندازی نرم افزارهای مرتبط و آموزش و بالابردن ضریب نفوذ در بین کارکنان نیز برنامه ریزی شده است و امیدواریم همچنان بتوانیم در زمینه مسائل مختلف سازمان طی همفکری و مشارکت با سایر همکاران شاهد نتایج درخشانی در سطح شرکت باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس