وزیر علوم «معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم» را منصوب کرد


دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر محمدتقی نظرپور را به سمت معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم منصوب کرد.

وزیر علوم «معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم» را منصوب کرد

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر محمدتقی نظرپور را به سمت معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت علوم، در این حکم انتصاب آمده است:

جناب آقای دکتر محمد تقی نظر پور

احتراماً، با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به سمت «معاون اداری، مالی و مدیریت منابع» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با توکل به خداوند سبحان و بهره مندی از تجارب مدیران و کارکنان ان حوزه و استفاده از تمامی ظرفیت های آموزش عالی، وظایف معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های ارایه شده به مجلس شورای اسلامی به انجام رسانید.

بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید در جذب و مصرف بهینه منابع مورد نیاز بکوشید.

امید است با رعایت مبانی اقتصاد مقاومتی در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری کشور ایفا نمایید.

همچنین وزیر علوم با صدور حکمی، دکتر حسین عسکریان ابیانه، معاون سابق اداری مالی و مدیریت منابع این وزارت را به عنوان مشاور خود و دبیرستاد خیرین آموزش عالی منصوب کرد.

دکتر محمد تقی نظرپورمتولد سال ۱۳۴۰ در شهرستان بابلسر است. وی در خانواده ای مذهبی و شناخته شده متولد شد و از سال ۱۳۴۲ در آمل زندگی کرده است. وی پس از گذراندن تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و متوسطه، دیپلم خود را در سال ۱۳۵۸ از شهر آمل اخذ کرد و به عنوان یک جوان مذهبی ایفاگر نقش فعالی در پیروزی انقلاب اسلامی با هدایت های آیت الله جوادی آملی بوده است.

پس از جنگ تحمیلی عراق به ایران به دفعات در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور فعال و موثری داشته است.

دکتر نظر پور فوق لیسانس معماری را در دانشگاه علم و صنعت ایران به پایان رساند و همچنین دکترای معماری خود را از دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۳۹۲ کسب کرد.

وی هم اکنون استادیار پایه ۲۸ است.

دکتر نظرپور از سال ۱۳۶۹ در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشغول به فعالیت شد و از کارشناسی طرح های عمرانی کار خود را آغاز کرد و پس از گذراندن تجربیات لازم، معاون مدیرکل و مدیر کل دفتر نظارت و بررسی های فنی و همچنین مدیر کلی طرح های عمرانی وزارت علوم را در کارنامه خود دارد.

وی از سال ۱۳۷۸ عضو هیات علمی وزارت علوم بوده و در سال ۱۳۸۵ به دانشگاه شهید بهشتی انتقال یافت. پس از حضور در دانشگاه شهید بهشتی، به عنوان مشاور عمرانی رئیس دانشگاه، مجری طرح های عمرانی، معاون اجرایی دانشکده معماری و شهرسازی و نهایتاً معاون پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع دانشگاه شهید بهشتی بود.

دکتر نظرپور به مدت یک سال از تاریخ ۰۵/‏۱۰/‏۹۵‬ الی ۰۶/۱۰/۹۶ معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بوده است.

تهیه و تدوین فرایند بازسازی و نوسازی مناطق جنگ زده کشور در پنج استان جنگ زده در بیش از ۵۰ جلد کتاب، تهیه و تدوین اطلاعات جامع دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، تدوین کتاب ۲۰ سال فعالیت عمرانی شامل اطلاعات پروژه های به بهره برداری رسیده دانشگاهها، موسسات آموزش عالی و مراکز پژوهشی (۱۳۵۸ الی ۱۳۷۷ به تفکیک گروههای آموزشی، کمک آموزشی و رفاهی)، گزارش طرحهای عمرانی دانشگاههاو موسسات آموزش عالی طی برنامه اول و دوم توسعه، گزارشی از زلزله بم و ضرورت مقاوم سازی ساختمانهای آموزش عالی کشور، مجری طرح پژوهشی سیر تحول طرحهای معماری خوابگاههای دانشجویی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم در شهر تهران در سه دهه گذشته (۱۳۶۰ الی ۱۳۹۰)، دبیر علمی همایش گذر از پارادایم نظام مدیریت منابع انسانی به نظام مدیریت استعداد، ارائه دهها مقاله علمی – پژوهشی در حوزه معماری، روانشناسی محیطی و مدیریت پروژه و ساخت را در کارنامه علمی و پژوهشی خود درج کرده است

دکتر نظر پور تدریس در دانشکده های معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی، بین المللی امام خمینی (ره)، زنجان و... در دروس معماری، روانشناسی محیط و مدیریت پروژه و ساخت در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، همچنین راهنمایی، مشاوره و داوری پایان نامه های دانشجویی را در سوابق آموزشی و پژوهشی خود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند