همه آنچه که از Galaxy Note 9 می‌دانیم!


سامسونگ پیش‌تر، در اکتبر سال 2017، تصدیق کرده که گوشی‌ای با نام Galaxy Note 9 را در آینده‌ای نه چندان دور تولید خواهد کرد، اما متأسفانه اطلاعات خاصی در مورد آن نداده. خبر بدی هم که در این بین وجود دارد این است که شایعات بسیار زیادی در مورد ویژگی‌های این اسمارت‌فون وجود دارند که اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها اشتباه اند و در واقع صرفاً شایعه اند و...

0

سامسونگ پیش‌تر، در اکتبر سال ۲۰۱۷، تصدیق کرده که گوشی‌ای با نام Galaxy Note 9 را در آینده‌ای نه چندان دور تولید خواهد کرد، اما متاسفانه اطلاعات خاصی در مورد آن نداده. خبر بدی هم که در این بین وجود دارد این است که شایعات بسیار زیادی در مورد ویژگی‌های این اسمارت‌فون وجود دارند که اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها اشتباه اند و در واقع صرفاً شایعه اند و نمی‌توان روی واقعی بودن آن‌ها حساب کرد. با این حال، تلاش بسیاری کرده‌ام تا برخی از مواردی که احتمال می‌رود آن‌ها را در Galaxy Note 9 ببنیم، جمع‌آوری کنم. این موارد را در زیر فهرست می‌کنم. فقط پیش از آن بایستی تأکید کنم که احتیاط زیادی در فهرست کردن این موارد به خرج داده‌ام و سعی‌‌ام بر آن بوده که با سخت‌گیری بسیاری آن‌ها را انتخاب کنم.

ویژگی‌های احتمالی Galaxy Note 9

۱- احتمال می‌رود از یک سنسور اثر انگشت مخفی در زیر صفحه‌نمایش برخوردار باشد:

این یکی از بزرگ‌ترین شایعات پیرامون Galaxy Note 9 است. منابع خبری متعددی آن را نقل کرده‌اند و برآن اند که این پرچم‌دارِ سال آینده‌ی سامسونگ از یک سنسور اثر انگشت مخفی در زیر صفحه نمایش برخوردار خواهد بود. با این حال، یکی از وب‌سایت‌های خبری کره این مورد را رد کرده و احتمال بسیار داده که Note 9 فاقد چنین موردی باشد.

می‌بینید که سخن‌ها متضاد است، اما با این حال احتمال استفاده‌ی سامسونگ از این تکنولوژی در Note 9 کم نیست.

۲- امکان استفاده از پوسته‌ای مختصِ سامسونگ در آن وجود دارد:

موردی دیگر که به کرات در مورد Galaxy S9 گفته می‌شود این است که احتمالاً سامسونگ در این محصول خود از یک پوسته‌ی متفاوت و در واقع مختصِ برند خود استفاده کند تا به این ترتیب اسمارت‌فون‌های خود را از ظاهر اندروید جدا سازد. دقیقاً مشخص نیست که این پوسته به چه شکل خواهد بود.

البته در حال حاضر نیز پوسته‌ی گوشی‌های سری Note متفاوت از پوسته‌ی گوشی‎‌های سری S است، آن هم به سبب سازگار کردن این گوشی‌ها با قلم S-Pen.

همه آنچه که از Galaxy Note 9 می‌دانیم!

امکان استفاده از پوسته‌ی شخصی سامسونگ در Galaxy Note 9

۳- احتمال بهبود قلم S-Pen وجود دارد:

این مورد را خودِ سامسونگ گفته. سامسونگ در وبلاگ‌اش تأیید کرده که به دنبال بهبود وضعیت قلم S-Pen در Galaxy Note 9 است. اما متأسفانه این کمپانی کره‌ای چیزی در مورد جزئیات این ماجرا نگفته و به همین دلیل بایستی منتظر بمانیم و ببینیم خبرهای بعدی در این باب به چه صورت هستند.

۴- باتری بزرگ‌تری خواهد داشت:

Ice Univerce ادعا می‌کند که سامسونگ در نوت ۹ از باتری ۳۸۵۰ میلی‌آمپری به جای ۳۳۰۰ میلی‌آمپری‌ای که در نوت ۸ به کار برده استفاده خواهد کرد. البته که این باتری نیز نمی‌تواند میل هر یک از من و شما برای داشتن اسمارت‌فونی با عمر باتری چندروزه را برطرف سازد، اما به هر حال باز بهتر از اکثر باتری‌های موجود است.

۵- از یک دوربین پیشرفته‌تر برخوردار خواهد بود:

شایعات در مورد دوربین نوت ۹ اندک اند، اما با این حال انتظار می‌رود که سامسونگ از یک دوربین دوگانه، هم‌چون نوت ۸ و اس ۹، در نوت ۹ استفاده کند، البته با تغییرات و بهبودی‌های متعدد به نسبت دوربین دوگانه‌ی این دو گوشی.

۶- از نسخه‌ی جدید Bixby در آن استفاده خواهد شد:

مقامات سامسونگ پیش‌تر در مصاحبه با ZDNet گفته بودند که به احتمال بسیار نسخه‌ای جدید از Bixby را در Galaxy Note 9 استفاده خواهند کرد. بهبودها احتمالاً شامل طبیعی‌تر شدن صدای دستیار صدای Bixby و دسترسی بیش‌تر در سایر دستگاه‌های دیجیتال از جمله تلویزیون و اسپیکرهای هوشمند هستند.

همه آنچه که از Galaxy Note 9 می‌دانیم!

احتمال استفاده از نسخه‌ی جدید Bixby در Galaxy Note 9

۷- احتمالاً در ماه جولای معرفی خواهد شد:

یک توافق میان اکثر شایعه‌ها در مورد زمان معرفی نوت ۹ وجود دارد و آن این است که این گوشی احتمالاً در زمانی زودتر از معرفی نوت ۸ در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد. بنابراین شاید در ماه جولای و یا آگوست، یعنی یک الی دو ماه دیگر، شاهد رونمایی از این پرچمدار آینده‌ی سامسونگ باشیم.

منبع: businessinsider

همه آنچه که از Galaxy Note 9 می‌دانیم! همه آنچه که از Galaxy Note 9 می‌دانیم!
همه آنچه که از Galaxy Note 9 می‌دانیم!
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

Current ye@r *

Leave this field empty

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی تکذیب شد