جک بلک: فیلم جومانجی 3 باید در فضا باشد


جک بلک: فیلم جومانجی 3 باید در فضا باشد

بازیگر فیلم جومانجی 3 «جک بلک» (Jack Black) گفته که به نظرش فیلم سوم این مجموعه باید به جایی برود که قبلا هیچ‌وقت نرفته؛ به فضا! شرکت Sony کمی پیش اعلام کرده بود که فیلم جومانجی 3 ساخته خواهد شد و همانند فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle، فیلم سوم نیز همزمان با Star Wars اکران می‌شود. سال...

بازیگر فیلم جومانجی ۳ «جک بلک» (Jack Black) گفته که به نظرش فیلم سوم این مجموعه باید به جایی برود که قبلا هیچ‌وقت نرفته؛ به فضا!

شرکت Sony کمی پیش اعلام کرده بود که فیلم جومانجی ۳ ساخته خواهد شد و همانند فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle، فیلم سوم نیز همزمان با Star Wars اکران می‌شود. سال گذشته که این دو فیلم در مقابله با هم قرار گرفته بودند، فیلم جومانجی توانست The Last Jedi را شکست دهد و در باکس-آفیس رتبه بالاتری را ازان خود کند.

با وجود این که ستاره هالیوودی «دوین جانسون» (Dwayne Johnson) در فیلم Welcome to the Jungle بازی کرده بود، خیلی‌ها فکر نمی‌کردند این فیلم موفقیت‌آمیز باشد. آن‌ها معتقد بودند که بازسازی فیلمی اکشن-کمدی که در دهه ۹۰ ساخته شده بود و کم و بیش به دست فراموشی سپرده شده بود، نمی‌تواند موفق باشد. با این حال، کارگردان این فیلم «جیک کسدن» (Jake Kasdan) و دست‌اندرکاران فیلم جومانجی بهترین عملکرد ممکن را داشتند و باعث شدند که این فیلم در نهایت ۹۵۶ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم Sony شود.

حالا Sony یک چالش بزرگ پیش روی خودش دارد؛ این کمپانی باید فیلم جومانجی ۳ را به اندازه فیلم قبلی جذاب و نفس‌گیر درست کند. جک بلک معتقد است که تمرکز فیلم جومانجی ۳ باید روی داستان پیدایش این بازی باشد. او می‌گوید که این بازی چیزی فرازمینی است و احتمال اینکه منبع به وجود آمدن آن نیز یک تکنولوژی فرازمینی باشد، دور از ذهن نیست. پس برای تحقیق بیشتر در این باره، داستان باید در فیلم سوم به فضا برود.

البته شاید ایده بردن فیلم جومانجی ۳ به فضا جالب باشد، اما معمولا تهیه‌کنندگان مجموعه فیلم‌ها، زمانی یک اثر را در فضا تولید می‌کنند که هیچ ایده خلاقانه دیگری نداشته باشند. از آن جایی که این فیلم قرار است با Star Wars مقابله کند، شاید بهتر باشد که فیلم جومانجی ۳ به فضا نرود چون ممکن است به بیننده این حس را القا کند که قصد از بردن آن به فضا، تقلید از سری Star Wars بوده است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
جک بلک: فیلم جومانجی 3 باید در فضا باشد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022