ونگر: همیشه یک طرفدار آرسنال باقی می مانم؛ نگران وضعیت فرگوسن هستم


ونگر: همیشه یک طرفدار آرسنال باقی می مانم؛ نگران وضعیت فرگوسن هستم

دلم برای هواداران آرسنال تنگ می شود

طرفداری- آرسن ونگر در آخرین روز حضور خود در ورزشگاه امارات به عنوان سرمربی آرسنال، حرف های احساسات بر انگیزی را بر زبان آورد.

به گزارش بی بی سی، پس از پیروزی 5-0 توپچی ها برابر برنلی، آرسن ونگر در گفتگویی با طرفداران آرسنال در زمین چمن ورزشگاه امارات گفت:

همیشه یک طرفدار آرسنال باقی خواهم ماند؛ این رویاها و دلواپسی ها چیزی است که در تک تک سلول های بدن مان ما را متحد می سازد. مایلم از تمامی عناصر باشگاه که این باشگاه را این اندازه خاص می کنند، سپاس گزاری کنم. این بازیکنان توانایی های خاصی نه تنها در داخل زمین، بلکه خارج از آن نیز دارند. فصل آینده نیز از آن ها حمایت کنید چون لیاقت این حمایت را دارند. دوست دارم حرف هایم را با جمله ای ساده به پایان ببرم: دلم برای تان تنگ خواهد شد؛ ممنونم که چنین نقش با اهمیتی در زندگی من داشتید؛ امیدوارم به زودی دوباره ببینم تان.

ونگر: همیشه یک طرفدار آرسنال باقی می مانم؛ نگران وضعیت فرگوسن هستم

شرایط بسیار احساساتی است. این آخرین بار است و مدت زیادی از آن گذشته است. موضوع بر سر داستان عاشقانه بلندی است و البته که کسی دوست ندارد به پایان برسد اما هر شروعی، پایانی دارد. فکر می کنم فصل پر تناقضی بود؛ 15 بازی از 19 بازی خانگی مان را با برد پشت سر گذاشتیم و گل های زیادی به ثمر رساندیم؛ شاید این بهترین عملکرد خانگی ما در طول 22 سال فعالیت من در باشگاه بوده باشد اما به نحوی که می خواستیم پایان نیافت. به عنوان یک مربی، تبدیل به رباتی می شوید که تنها خواستار پیروزی در مسابقه بعدی هستید و به مشکلات تان فکر می کنید. در این شرایط خودتان را فراموش می کنید.

بزرگ ترین دستاورد؟

نمی دانم بزرگ ترین دستاورد من چه بوده است؛ به عنوان یک مربی، همواره می خواهید تا بیشترین بهره وری را از تیم خود داشته باشید. می توانم فصول گذشته را به یاد بیاورم که خوب کار کردیم و من بیشترین بهره وری را از بازیکنان گرفتم.

او همچنین با اشاره به بیماری سر الکس فرگوسن، رقیب و رفیق دیرینه خود گفت:

نگرانم چون ما هفته قبل در کنار یکدیگر بودیم. تنها پیام حمایتی برای او داشته و به قدرت و شخصیت خوشبین او جهت ریکاوری اعتماد دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...