مرکز چاپ جدید «مارسل پروست» را به نمایشگاه کتاب آورد


مرکز چاپ جدید «مارسل پروست» را به نمایشگاه کتاب آورد

چاپ جدید کتاب «مارسل پروست» نوشته اف.دابلیو.جی.همینگز با ترجمه مهدی سحابی توسط نشر مرکز منتشر و راهی بازار نشر شد.


به گزارش خبرنگار مهر، نشر مرکز به تازگی و طی روزهای گذشته چاپ جدیدی از کتاب «مارسل پروست» نوشته اف.دابلیو.جی.همینگز را با ترجمه مهدی سحابی منتشر کرده و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه کرده است. این ترجمه برای اولین بار در سال ۸۰ توسط نشر ماهی به چاپ رسیده بود.

پروست یکی از دو نویسنده پرنفوذ نیمه نخست قرن بیستم به همراه جیمز جویس است که زندگی راحت و آسوده ای داشت ولی از دوران کودکی با ضعف جسمانی بزرگ شد. او ۴۰ روز پس از پایان کمون پاریس در سال ۱۸۷۱ متولد شد. او نویسنده ای خانه نشین بود و رمان بزرگش «در جست و جوی زمان از دست رفته» نام دارد. نشر مرکز پیش از این، کتاب های «گزیده هایی از در جست و جوی زمان از دست رفته»، «خوشی ها و روزها»، «هفت درس مارسل پروست» و رمان ۷ جلدی «در جست و جوی زمان از دست رفته» را از پروست و درباره او منتشر کرده است.

کتاب پیش رو، به زندگی و معرفی آثار این نویسنده اختصاص دارد. عناوین این کتاب به ترتیب عبارت اند از: زندگی، آثار، جامعه، عشق، مرگ و عشق، خاطره و حافظه، تحقق هدف، کتاب شناسی، گاهشمار زندگی مارسل پروست و نمایه.

این کتاب با ۸۲ صفحه، هزار نسخه و قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان منتشر شده است.

«هنر مردن» اثر پل موران با ترجمه اصغر نوری، «آواز زمین» (هشت جستار در تاریخ موسیقی) نوشته بابک احمدی و «گفت و گوی دوراس/گدار» نوشته سیریل بِگَن با ترجمه قاسم روبین دیگر کتاب های چاپ اولی مرکز در نمایشگاه امسال هستند.

کد خبر 4289575
مرکز چاپ جدید «مارسل پروست» را به نمایشگاه کتاب آورد صادق وفایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کتاب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...