چگونه کمربند ایمنی خودرو راتمیز کنیم؟


چگونه کمربند ایمنی خودرو راتمیز کنیم؟

تمیز کردن کمربند ایمنی خودرو از الزامات در تمیز کردن خودرو ها هستند. این تفاق باید به صورت مرتب و منظم تکرار شوند. کمربند ها بر اثر تماس مکرر با دست و البته لباس ها و حتی روکش صندلی خودروی شما و یا تکیه دادن به آن به مرور کثیف و تیره رنگ می شود. حال هر بار که شما از این کمربند ایمنی استفاده می کنید لکه هایی بر روی لباس شما ظاهر می شوند که به...

تمیز کردن کمربند ایمنی خودرو از الزامات در تمیز کردن خودرو ها هستند. این تفاق باید به صورت مرتب و منظم تکرار شوند. کمربند ها بر اثر تماس مکرر با دست و البته لباس ها و حتی روکش صندلی خودروی شما و یا تکیه دادن به آن به مرور کثیف و تیره رنگ می شود. حال هر بار که شما از این کمربند ایمنی استفاده می کنید لکه هایی بر روی لباس شما ظاهر می شوند که به راحتی قابل پاک کردن نیستند. اگر لباس شما از جمله لباس های مهمانی و رسمی باشد که مشکل دوچندان می شود. اما چگونه کمربند ایمنی خودرو را تمیز کنیم و بشوییم؟

کمربندهای ایمنی خودرو و ماشین بخش جدانشدنی امنیت سرنشینان هستند. اما می دانید که این کمربندها به مرور زمان کثیف می شوند و موادی مانند عرق، چای یا قهوه و خوراکی های دیگر روی آنها می ریزند. متاسفانه اکثر ما هنگام تمیز کردن ماشین، همه جا را تمیز می کنیم غیر از کمربندهای ایمنی. با این غفلت باعث می شویم تا بوی ناخوشایند و یا حتی قارچ در داخل خودرو ایجاد شود. برای تمیز کردن کمبرندهای ماشین ابتدا آنها را باید کاملا خارج کرد، دستمال یا پارچه ی مرطوبی روی آنها کشید و بعد گذاشت تا خشک شوند. اما گاهی تمیز کردن لکه ها به همین راحتی نیستند. با ما در هاو کن یو همراه باشید تا نکات بیشتری را با شما در میان بگذاریم.

1 چگونه کمربند ایمنی خودرو راتمیز کنیم؟
2 چگونه کمربند ایمنی خودرو راتمیز کنیم؟
3 چگونه کمربند ایمنی خودرو راتمیز کنیم؟
4 چگونه کمربند ایمنی خودرو راتمیز کنیم؟
5 چگونه کمربند ایمنی خودرو راتمیز کنیم؟

کمربند را در هوای باز بگذارید تا خشک شود

7 چگونه کمربند ایمنی خودرو راتمیز کنیم؟
8 چگونه کمربند ایمنی خودرو راتمیز کنیم؟
9 چگونه کمربند ایمنی خودرو راتمیز کنیم؟
10 چگونه کمربند ایمنی خودرو راتمیز کنیم؟
11

بار دیگر باید گفت که کمربند را به Hرامی بیرون بکشید تا هرگونه قارچ را ملاحظه کنید و با در آوردن کامل کمربند، بوی بد را از بین ببرید.

نزدیک کمربند یک گیره وصل کنید

13

حدود یک قاشق غذاخوری (۱۵ میلیلیتر) ماده ی شوینده ی که حاوی وایتکس نباشدرا داخل ظرف ۲۴۰ میلیلیتری آب گرم بریزید. دو قاشق غذاخوری (۳۰ میلیلیتر) سرکه اضافه کنید. مخلوط را هم بزنید تا کف کند.

کمربند را بسابید. با استفاده از یک برس نرم به آرامی کمربند را بسابید. برس را داخل مخلط ببرید و از بالا به پایین کمربند بکشید. حواستان باشد تا برس را به حالت دورانی یا از پایین به بالا روی کمربند نکشید. لکه را به آرامی بسابید، و در صورت لزوم مقدار اندکی ماده ی شوینده به کمربند اضافه کنید تا روکش روشن و همواری به دست بیاید که الیاف کمربند را از بین نبرد.

با حوله ی نرم ، کمربند را خشک کنید

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن