تالاب کرچنگ


تالاب کرچنگ یکی از تالاب‌های بسیار زیبای استان مازندارن می‌باشد. این تالاب در روستای کرچنگ و 11کیلومتری شهرستان قائمشهر ( بخش مرکزی ) واقع شده است. گفتنی است این روستا کوهستانی نیز 350 هکتار مساحت دارد ( که 60 هکتار آن شالیزار است ) و دارای مراتع و جنگل‌های انبوه می‌باشد. تالاب کرچنگ از طرفی […] نوشته تالاب کرچنگ اولین بار در جاذبه های...

تالاب کرچنگ یکی از تالاب‌های بسیار زیبای استان مازندارن می‌باشد. این تالاب در روستای کرچنگ و ۱۱کیلومتری شهرستان قائمشهر ( بخش مرکزی ) واقع شده است. گفتنی است این روستا کوهستانی نیز ۳۵۰ هکتار مساحت دارد ( که ۶۰ هکتار آن شالیزار است ) و دارای مراتع و جنگل‌های انبوه می‌باشد.
تالاب کرچنگ از طرفی به زمین‌های زراعی و شالیزارهای روستا می‌رسد ، و از طرف دیگر به جنگل‌های انبوه محدود می‌گردد. همین امر باعث گشته است که این تالاب یک نمای استثنایی و بسیار زیبا را پیدا کند که چشم هر ببینده ای را مجذوب خود می‌نماید. ناگفته نماند آب و هوای کرچنگ نیز بسیار مطلوب و مساعد می‌باشد.
برای رفتن به این تالاب زیبا ، باید از طریق شهرستان قائم شهر ، جاده ارتباطی روستای سارو کلا ، کوتنا عازم شد و سپس به روستای کرچنگ و تالاب کرچنگ رسید.

آدرس :استان مازندران ، قائم شهر ، روستای کرچنگ

تالاب کرچنگ

تالاب کرچنگ

تالاب کرچنگ

تالاب کرچنگ

تالاب کرچنگ

تالاب کرچنگ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)