آلبوم «پیدای پنهان» با صدای سالار عقیلی راهی بازار شد


آلبوم موسیقی «پیدای پنهان» با آهنگسازی «احسان انوریان» و آواز «سالار عقیلی»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای راز مهر کویر» روانه بازار موسیقی شد.

آلبوم «پیدای پنهان» با صدای سالار عقیلی راهی بازار شدآلبوم موسیقی «پیدای پنهان» با آهنگسازی «احسان انوریان» و آواز «سالار عقیلی»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای راز مهر کویر» روانه بازار موسیقی شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «پیدای پنهان» در فضایی از موسیقی کلاسیک و در قالب ۸ قطعه به نام های «پیدای پنهان-مقدمه»، «پیدای پنهان»، «آرام جان-ساز و آواز»، «در میان آب و آتش»، «تکنوازی سنتور»، «سودای دل»، «شب-ساز و آواز» و «حکایت شیرین»، بر اشعاری از «عطار»، «حافظ»، «مولانا»، «فائز دشتستانی» و «مهشیدالسادات کسایی»، به اجرا در آمده است.

رضا انسان (تار)، علی فربودنیا (کلارینت)، پدرام فریوسفی (ویولون و آلتو)، بابک غسالی (عود)، مهرداد عالمی (ویولونسل)، یاشار شکرریز (بم تار)، مرجان خوش‌اندام (دف، تنبک، کوزه) و احسان انوریان (سرپرست، سنتور) در این آلبوم به نوازندگی پرداخته‌اند.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «پیدای پنهان» با آهنگسازی «احسان انوریان» و صدای «سالار عقیلی»، توسط «آوای راز مهر کویر» منتشر شد و علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال اثر، به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی