جزئیات برگزاری اختتامیه مسابقه کاریکاتور پایان یک داعش


جزئیات برگزاری اختتامیه مسابقه کاریکاتور پایان یک داعش

دبیر مسابقه پوستر، کارتون و کاریکاتور پایان یک داعش طی نشست خبری جزئیات برگزاری اختتامیه این رویداد را تشریح کرد. به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مسعود شجاعی طباطبایی دبیر مسابقه پوستر، کارتون و کاریکاتور پایان یک داعش در بنیاد فرهنگی روایت فتح گفت: در این مسابقه 64 کشور…...

دبیر مسابقه پوستر، کارتون و کاریکاتور پایان یک داعش طی نشست خبری جزئیات برگزاری اختتامیه این رویداد را تشریح کرد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مسعود شجاعی طباطبایی دبیر مسابقه پوستر، کارتون و کاریکاتور پایان یک داعش در بنیاد فرهنگی روایت فتح گفت: در این مسابقه ۶۴ کشور جهان شرکت کردند. بنابراین آمار نشان می‌دهد که دنیا از حوادث خاورمیانه متاثر است.

جزئیات برگزاری اختتامیه مسابقه کاریکاتور پایان یک داعش

شجاعی درباره جزئیات این مسابقه خاطرنشان کرد: تعداد ۲۱۲۰ اثر از ۸۷۰ شرکت کننده دریافت کردیم که از این تعداد ۱۰۷۸ کارتون، ۴۱۵ کاریکاتور چهره و ۶۳۵ پوستر تا دهم اسفند ۹۶ برای دبیرخانه ما ارسال شد و آثار توسط هیئتی متشکل از داوران ایرانی و خارجی انتخاب شد. از کل شرکت کنندگان ۳۲۹ نفر ایرانی بودند، ۲۱۲ نفر چینی و ۴۵ نفر از ترکیه که بیشترین آمار شرکت در مسابقه را داشتند.

وی ادامه داد:افتتاحیه این رویداد در روز ۱۴ می که سالگرد به رسمیت شناخته شدن رژیم صهیونیستی و معادل ۲۴ اردیبهشت است برگزار می‌شود و طی آن ۳ نمایشگاه در حوزه هنری برپا می‌شود و مراسم اختتامیه هم در روز دوازدهم خرداد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟