تجلیل از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان


تجلیل از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان

گروه اجتماعی ـ به‌مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، از 30 استاد برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز سه‌شنبه، ۱۸اردیبهشت به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم، طی مراسمی که در مجتمع آموزشی علوم پزشکی پردیس کمالوند برگزار شد، 30 استاد برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این مراسم در بخش هیأت علمی نمونه آقایان بابک هادیان، محمدرضا ناظر، بابک عبدالکریمی، غلامرضا شهسواری، شیرزاد فلاحی، محمدحسن ایمانی‌نسب، ایرج سلیمی‌کیا، مجید میری و در بخش بانوان شیرین حسنوند، طاهره جوادی و ناهید دریکوند مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش اساتید دارای فرآیند آموزشی برتر نیز از زحمات محمد غلامی، فرحناز چنگایی، نرگس نرگسی، طاهره طولابی و شورانگیز بیرانوند تقدیر شد این در حالی‌است که در بخش اساتید برتر در تولید محتوای الکترونیکی و توسعه‌ آموزش مجازی، ابراهیم فلاحی، یدالله پورنیا، علی معظمی‌گودرزی، فریده ملکشاهی، فرزانه چهل‌چراغی، فاطمه جنانی و نسرین گله‌دار تقدیر شدند.
در این مداسم در بخش اساتیدی که در سال گذشته ارتقا علمی داشته‌اند، بهرام رسولیان، اصغر سپهوند، سلیمان جافریان، مصطفی چراغی، ابراهیم بادپروا، سپیده وهابی، ماندانا بیگی بروجنی و طاهره طولابی به‌عنوان برترین‌ها مورد تجلیل قرار گرفتند، همچنین نسرین گله‌دار به‌عنوان استاد نمونه‌ فرهنگی دانشگاه انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.
در این مراسم با حضور حجت‌الاسلام متقی‌نیا، امام جمعه موقت خرم‌آباد، حجت‌الاسلام مرادیان، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی لرستان، عباس‌زاده، شیخیان و طاهری کلانی به ترتیب معاونین آموزش، فرهنگی ـ دانشجویی و تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اساتید برتر تجلیل شد.
ابوالفضل عباس‌زاده، معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم گفت: تمامی اساتید برای ما قابل احترام و تقدیر هستند و اگر گروهی طبق چک‌ لیست‌ها و معیارهای خاصی انتخاب شده‌اند به این معنی نیست که مابقی اساتید در سطح پایین‌تری قرار دارند.
وی عنوان کرد: ما در مجموعه‌ آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان همواره شاهد تلاش بی‌دریغ تمامی اساتید در گروه‌های مختلف آموزشی هستیم.
عباس‌زاده در ادامه به ذکر چند خصوصیت اساتید نمونه اشاره کرد و گفت: اساتید علاوه‌بر این که باید نقدپذیر بوده، دیدگاه‌های یکدیگر را بررسی و اگر بهتر از دیدگاه خود دانستند با فروتنی آن‌را بپذیرند.
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهارکرد: استاد باید از بین توجیه و استدلال تفکر و دیدگاه خود را به سمت استدلال برده و ارتباط خود را با همکاران دیگر دانشگاه‌ها گسترش دهد.

تجلیل از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان

تجلیل از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان

تجلیل از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان

تجلیل از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان

تجلیل از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی لرستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا