راز پوست شفاف زنان کره‌ای


راز پوست شفاف زنان کره‌ای

به گزارش بهداشت نیوز: قبل از آرایش، صورت خود را با آب سرد بشویید آرایشگران کره ای اعتقاد دارند که اگر قبل از آرایش، صورت خود را با آب سرد بشوییم، آرایش روی صورت دوام بیشتری خواهد داشت. در واقع آب سرد، منافذ پوست را تنگ تر کرده که...

به گزارش بهداشت نیوز:


قبل از آرایش، صورت خود را با آب سرد بشویید

آرایشگران کره ای اعتقاد دارند که اگر قبل از آرایش، صورت خود را با آب سرد بشوییم، آرایش روی صورت دوام بیشتری خواهد داشت. در واقع آب سرد، منافذ پوست را تنگ تر کرده که نه تنها باعث می شود آرایش به طور مساوی روی پوست بنشیند، بلکه با پایین آوردن دمای صورت، بر دوام آرایش روی صورت نیز خواهد افزود.

ابروهای خود را کاملا برندارید

کره ای ها معتقدند که ابروها باید حالت طبیعی داشته باشند، به همین دلیل زیر ابروهایشان را به طور کامل بر نمی دارند. در واقع آنها با این شیوه سن خود را کمتر از آنچه هست، نشان می دهند. البته برای این که ابروهایشان مرتب به چشم آیند، تنها زیر قوس آن را بر نمی دارند اما بالای ابروهایشان را کاملا تمییز می کنند.

از اسانس صورت استفاده می کنند

اسانس های صورتی که کره ای ها استفاده می کنند، از فرمول سبکی تشکیل شده که میزان گردش طبیعی پوست را بالا برده و به ترمیم آن کمک می کند. اسانس ها مانند آبرسان ها عمل کرده و پوست را هیدراته می کنند. این اسانس ها معمولا نوعی مایع مغذی هستند که با استفاده از یک اسپری روی پوست تمییز صورت و گردن زده و موجب سفتی و روشنی آن می شوند.

پوست تان را دو بار تمیز کنید

شاید فکر کنید که با یک بار شستن صورت تان، پوست تان تمییز می شود، اما بد نیست که این بار با روش کره ای پیش روید. کره ای ها صورت شان را دوبار می شویند. از آنجا که اکثر لوازم آرایش روغنی هستند، آنها در مرحله اول از یک روغن برای پاک کردن آرایش شان استفاده می کنند، سپس صورت شان را با آرایش پاک کن ها می شویند تا کثیفی های باقی مانده از بین روند.

مرطوب کننده ها را فراموش نکنید

زمانی که ما صورت مان را می شویم، نه تنها آرایش و کثیفی ها بلکه روغن های طبیعی پوست را هم از بین می بریم، از این رو کره ای ها همیشه بعد از شستن صورت شان از کرم های مرطوب کننده استفاده می کنند. در واقع زنان کره ای حدود 3 تا 10 ثانیه پس از شستن صورت، پوست شان را هیدراته می کنند.

هنگام خواب، پوست تان را مرطوب کنید

آیا تا به حال در مورد ماسک های خواب شنیده اید؟ این هم یکی دیگر از روش هایی ست که زنان کره ای برای داشتن پوستی سالم و زیبا استفاده می کنند. یکی از زمان‌های اصلی و مهم بدن برای ترمیم خود شب است، به همین دلیل باید بیشترین تمرکز برای ترمیم ‌های پوستی روی این ساعت ‌ها باشد. از این رو توصیه می‌شود بسیاری از کرم‌ ها هنگام شب و قبل از خواب استفاده شوند. با زدن ماسک های شب، مدت زمان بازسازی پوست افزایش یافته و پوست زمان بیشتری را برای استراحت پیدا خواهد کرد. برای پاک کردن آن هم صبح صورت را با آب گرم بشویید.

از لایه بردارها استفاده کنید

لایه برداری، کاری است که در دنیای غرب چندان معمول نمی باشد اما در روش های مراقبت از پوست به سبک کره بسیار مهم است. لایه برداری می تواند سلول های مرده پوست را برداشته و دیگر سلول های پوست را فعال کند، از این رو مواد ترمیم کننده پوست بهتر در منافذ نفوذ پیدا می کند. زنان کره ای، هفته ای 2 تا 3 بار این روش را به کار می گیرند.

آرایش تان را محو کنید

زنان کره ای چهره های مصنوعی با آرایش غلیظ را نمی پسندند. آنها دوست دارند که ظاهری طبیعی داشته باشند، از این رو آرایش شان را محو می کنند تا خیلی توی چشم نباشد.

پوست شان را نمی کشند

اگر به ویدیوهای کره ای نگاهی بیاندازید، خواهید دید که زنان کره ای هیچوقت پوست صورت شان را نمی کشند. آنها اعتقاد دارند که کشیدن پوست صورت به مرور زمان موجب چین و چروک پوست می شود. از این رو آرایش را روی صورت شان نمی کشند، بلکه آن را روی صورت شان ضربه می زنند. این روش نه تنها دوام آرایش را روص صورت افزایش می دهد، بلکه گردش خود را نیز بالا برده که در نهایت به داشتن پوستی بدون صاف و هموار می انجامد.

منبع: زندگی ایده آل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس