نیروهای مسلح همواره آماده دفاع از اقتدار و امنیت کشور هستند


نیروهای مسلح همواره آماده دفاع از اقتدار و امنیت کشور هستند

بیرجند- فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور گفت: همواره آماده دفاع از اقتدار و امنیت کشور هستیم.


به گزارش خبرنگار مهر، امیر محمد خوش قلب ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سراسر کشور افسران در قالب ۱۶ محور از دانشگاه ستاد ارتش مشغول تحصیل هستند، اظهار کرد: افسرانی که آموزش های تئوری را در دوره دافوس می بینند و با بازدید های میدانی آموزش خود را تکمیل می کنند به عنوان فرماندهان آینده ارتش منصوب خواهند شد.

وی با بیان اینکه وجود نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران پایه گذار و اساس امنیت هر کشور است، افزود: مردم عادی از فعالیت ۲۴ ساعته نیروهای مسلح اطلاعی ندارند در صورتی که تمام طول شبانه‌ روز نیروهای پدافند هوایی بیدار و آسمان کشور را پایش می‌ کنند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه متاسفانه اخیرا مطالبی در روزنامه های استان در خصوص نیروی هوایی استان مشاهده شده که بدون بررسی و عدم علم اذهان عمومی را مشوش کرده است، گفت: مردم و مسئولین استانی باید بدانند وجود نیروهای مسلح برای امنیت و احساس آرامش در استان است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در هر زمانی که احساس ناامنی کنند سینه سپر و از مردم دفاع می کنند، عنوان کرد: متاسفانه مسائلی که اخیرا در روزنامه های استان مشاهده شده باعث نگرانی و ناراحتی نیروهای مسلح خصوصا نیروی هوایی شده است.

خوش قلب با اشاره به اینکه نیروهای مسلح پیروی محض از ولایت و مقام رهبری را برای خود یک خدمت و وظیفه می دانند، بیان کرد: نباید با ایجاد چنین مسائلی که دشمنان را خوشحال می کند اذهان عمومی را مشوش کنیم بلکه باید به دنبال حمایت و سرپا نگه داشتن نیروهای مسلح باشیم.

کد خبر 4291092

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک