آماده سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال جوانان عشایر در قزوین هستم


آماده سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال جوانان عشایر در قزوین هستم

قزوین- کارآفرین نیکوکار استان قزوین گفت: استفاده از ظرفیت عشایر و اقوام زمینه توسعه پایدار را با سرعت بیشتر فراهم می کند و در صورت حمایت مسئولان آماده سرمایه گذاری برای اشتغال جوانان هستم.


به گزارش خبرنگار مهر، رمضان جلیلوند سه شنبه شب در همایش عشایر و ایلات و اقوام استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید رجایی قزوین برگزار شد اظهارداشت: برای رسیدن به توسعه پایدار و ایجاد فرصت های شغلی باید از ظرفیت عشایر هم بهره برد.

وی اضافه کرد: باید حرف همه را شنید و به قومیت ها اهمیت داد و نگذاشت ما را در مقابل هم قرار دهند بلکه در این شرایط حساس نیاز داریم تا همه در کنار هم باشیم و وحدت را حفظ کنیم.

جلیلوند بیان کرد: دشمن ما جهل و نادانی و تفرقه است و امروز که دشمن دنبال تفرقه افکنی است باید قدر هم را بدانیم و چون صف واحد باشیم و با هم در کنار نظام باشیم و دشمن را ناامید کنیم.

کارآفرین برتر استان تصریح کرد: توسعه اقتصادی نیازمند حمایت از تولید است و عشایر سالهاست رکن اساسی تولید هستند اما کمتر به آنها توجه می شود لذا از مسئولان انتظار داریم با حمایت از عشایر به توانمندی های آنها باور داشته باشند.

آماده سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال جوانان عشایر در قزوین هستم

جلیلوند گفت: عشایر ذخیره ارزشمندی هستند و باید برای تامین نیازهای آنها اقدام کرد و یکی از نیازها تامین اشتغال است که برای کمک به این موضوع آماده همکاری هستیم.

وی اظهارداشت: برای کمک به ایجاد اشتغال جوانان و بویژه عشایر تحصیل کرده آمادگی داریم با احداث یک واحد صنعتی و ترجیحا پتروشیمی زمینه رفع بیکاری را برای جوانان و بویژه عشایر مهیا کنم.

این خیر نیکوکار یادآورشد: بذل مال در راه خدا و افراد نیازمند کاری خداپسندانه است و اگر خدا به انسانی لطف کرد و به سرمایه ای دست یافت باید جبران شکرگزار باشیم و برای ادای دین به دیگران هم کمک کند.

در ادامه چنگیز جلیلوند پیش کسوت دوبله ایران گفت: به عنوان یکی از اقوام ایرانی با هنر دوبله در فیلمهای زیادی صحبت کردم و به جای هنرپیشه های ایرانی و خارجی در حدود ۵ هزار فیلم با ۱۰ هزار ساعت صحبت کردم.

وی اضافه کرد: خود را مدیون ایران می دانم و تا زنده هستم در خدمت مردم خواهم بود و همه اقوام و ایلات و عشایر را افتخار ایران می دانم.

آماده سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال جوانان عشایر در قزوین هستم

جلیلوند تصریح کرد: عشایر امروز به دلیل روحیه ایستادگی و مقاومتی که دارند موجب عزت و افتخار کشورند و در جنگ نیز حماسه آفرینی کردند که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: عشایر هرگز زیر بار حرف زور نمی روند و روحیه ظلم ستیزی آنها همواره در تاریخ تاثیرگذار بوده است.

این پیش کسوت دوبله کشور یادآورشد: این قوم باعث افتخار ایرانی است و فرهنگ آن از اصیل ترین فرهنگها و گنجینه ارزشمندی است که امروز به اتحاد و هویت ما غنا می دهد.

وی بیان کرد: ایلات و عشایر از صاحبان اصلی ایران هستند و طوایف زیادی داریم که از هنرمندی و قابلیت زیادی برخوردارند و با تنوع اقوام در عشایر و ایلات این ظرفیت برای ابادانی و رونق کشور باید استفاده شود.

آماده سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال جوانان عشایر در قزوین هستم

آرمان جلیلوند از پزشکان جوان و اقوام قزوین هم ضمن اعلام آمادگی برای ارائه خدمات پزشکی رایگان به عشایر و ایلات گفت: با عده ای از پزشکان با حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه در خدمت مردم اسیب دیده هستیم و از این پس نیز آمادگی داریم بیماران عشایر نیازمند را رایگان ویزیت کنیم.

کد خبر 4291576

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها