Google Photos عکس‌های قدیمی را برای شما رنگی می‌کند!


Google Photos عکس‌های قدیمی را برای شما رنگی می‌کند!

Google Photos یکی از ساده ترین و بهترین اپ ها برای پشتیبان گیری از تصاویر گوشی هوشمند شما می باشد. امروز گوگل اعلام کرد قصد دارد قابلیت های جدیدی به این سرویس اضافه کند. جالب ترین قابلیت جدید این است که با استفاده از هوش مصنوعی می توانید به طور اتوماتیک عکس های سیاه و سفید قدیمی را رنگی کنید. در واقع، شما باید با دوربین گوشی خود عکسی از...

8+

اگر تاکنون از Google Photos استفاده کرده باشید حتما متوجه شده اید این اپ یکی از ساده ترین و بهترین روش ها برای پشتیبان گیری از تصاویر گوشی هوشمند شما می باشد. دیروز گوگل اعلام کرد که قصد دارد قابلیت های جدیدی به این سرویس اضافه کند.

جالب ترین قابلیت جدید این است که با استفاده از هوش مصنوعی می توانید به طور اتوماتیک عکس های سیاه و سفید قدیمی را رنگی کنید. در واقع، شما باید با دوربین گوشی خود عکسی از روی عکس چاپی قدیمی تان بگیرید، سپس Google Photos آن را تجزیه و تحلیل کند و یک فایل رنگی در اختیار شما بگذارد.

علاوه بر این، گوگل می گوید که Google Photos می تواند از AI برای کمک به جدا کردن اشیاء مختلف در عکس ها یا تشخیص تصاویر اسناد استفاده کند و آنها را به طور خودکار به فایل های PDF تبدیل کند. یکی دیگر از ویژگی های جدید ارائه تنظیمات اتوماتیک نوردهی و بهبود عکس های شما می باشد.

Google Photos عکس‌های قدیمی را برای شما رنگی می‌کند!

با استفاده از Google Photos به طور اتوماتیک عکس های سیاه و سفید قدیمی را رنگی خواهید کرد.

برای توسعه دهندگان نیز، گوگل API های جدیدی را منتشر کرده است تا بدین وسیله بتوانند مستقیما به سرویس های Google Photos متصل شوند. گوگل می گوید این ابزارها و API ها به توسعه دهندگان اجازه می دهد جستجو، آپلود و به اشتراک گذاری ابزارهای Google Photos را به طور مستقیم در برنامه های خود بگذارند.

Photos در هر دو گوشی های اندرویدی و iOS در دسترس است و به شما امکان می دهد از عکس ها و ویدیوهای خود به صورت رایگان بک آپ بگیرید. همچنین ویژگی های طبقه بندی شده هوشمند و سازمانی، ابزار ویرایش و ایجاد کتاب عکس را برای شما فراهم می کند. گوگل هنوز زمان ارائه این قابلیت های جدید را اعلام نکرده است.

Google Photos عکس‌های قدیمی را برای شما رنگی می‌کند! Google Photos عکس‌های قدیمی را برای شما رنگی می‌کند!
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

Current ye@r *

Leave this field empty

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول