مهمانی پرحاشیه ادِل با تمِ کشتی تایتانیک!


مهمانی پرحاشیه ادِل با تمِ کشتی تایتانیک!

رسانه نوا – ادل، ستارۀ بزرگ بریتانیایی به خاطر برگزار کردن تولد مجللی با تم فیلم تایتانیک و انتشار عکس‌های آن در اینترنت مورد انتقاد شدید برخی از هوادارانش قرار گرفت. ستارۀ محبوب و سرشناس در صفحه اینستاگرام خود تصاویری را از جشن تولد سی‌سالگی‌اش که در تعطیلات آخر هفته برگزار شد منتشر کرد. این مهمانی مجللل با...


رسانه نوا – ادل، ستارۀ بزرگ بریتانیایی به خاطر برگزار کردن تولد مجللی با تم فیلم تایتانیک و انتشار عکس‌های آن در اینترنت مورد انتقاد شدید برخی از هوادارانش قرار گرفت.
ستارۀ محبوب و سرشناس در صفحه اینستاگرام خود تصاویری را از جشن تولد سی‌سالگی‌اش که در تعطیلات آخر هفته برگزار شد منتشر کرد. این مهمانی مجللل با تم فیلم تایتانیک طراحی شده و در عکس‌هایی که ادل منتشر کرده دکوراسیون فیلم و خود ادل در لباس رز دیده می‌شود. همچنین در این عکس‌ها تصاویری است که در آنها ادل با مهمانانش در جلیقه‌های نجات غریق می‌رقصند. دوستان نزدیک و الن کار، کمدین مشهور که در مهمانی حضور داشتند گفته‌اند که این جلیقه‌ها به عنوان یادگاری به مهمان‌ها داده شده است.

ادل در صفحۀ اینستاگرام خود از تولد سی‌سالگی‌اش با عبارت «سیِ کثیف» یاد کرد و نوشت: «نمی‌دانم در سی‌ سال بعدی زندگی‌ام چه کار خواهم کرد و تا کنون آنقدر خوشبختی با من بوده که در کلام نمی‌گنجد. از همۀ شما متشکرم که در ۱۱ سال گذشته همراه من بودید. خانواده و دوستانم که فیلم تایتانیک من را ساختید. شب گذشته بهترین شب زندگی‌ام بود. اینجا تعدادی عکس می‌گذارم…»

بسیاری از هواداران ادل در واکنش به این پست تولد او را تبریک گفته و نسبت به ستارۀ محبوبشان ابراز علاقه ‌کردند اما در آن سوی ماجرا تعداد زیادی از مخاطبان هم بودند که برگزاری مهمانی با تم تایتانیک را به خاطر فاجعۀ تایتانیک در سال ۱۹۱۲ کاملا نامناسب دانستند و مخصوصا استفاده از جلیقه‌های نجات را شدیدا سرزنش کردند.

یکی از فالورهای ادل نوشت: «به نظرم این حرکت بسیار ناخوشایند بود. می‌توانم تصور کنم که کسی چنین تمی را انتخاب کند اما فقط در حد تدارک دیدن یک قایق خیلی باشکوه [شبیه به کشتی مجلل تایتانیک قبل از غرق شدن و وقوع حادثه] اما پوشیدن جلیقۀ نجات به نظرم بی‌احترامی و حتی منزجرکننده است. در این تراژدی هولناک بسیاری جان خود را از دست دادند و رقصیدن در جلقه‌هایی که می‌تواند نجات‌بخش خیلی‌ها باشد واقعا افتضاح است.»
ادل در انتهای همین پست چایلدیش گمبینو را نیز تحسین کرده بود. چایلدیش گمبینو در هفتۀ گذشته به خاطر انتشار ویدئو «اینجا امریکا است» که یک موزیک ویدئوی سیاسی است به‌شدت مورد توجه و بحث رسانه‌ها ودیگر هنرمندان قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز 26 اسفند / فیلم