نوشابه ضد سرطان آقای مجری!


نوشابه ضد سرطان آقای مجری!

در حالی که این روزها بحث خارج شدن آمریکا از برجام و حرف های جنجالی ترامپ درباره ایران و همچنین نمایش «داعش وار» و تبلیغی عوامل فیلم سینمایی «به وقت شام» داغ است اما ظاهرا زندگی جریان دارد و همچنان می شود درباره «چیز»های دیگر هم نوشت.

یکی از آن «چیز» ها علامت «؟» و «!» همزمانی است که در ذهنم ایجاد شده و علت ایجاد این دو علامت هم یک برنامه تلویزیونی و خصوصا مجری آن است.

در این برنامه تلویزیونی تبلیغات مختلف و عجیب و غریبی انجام می شود مثل تبلیغ عجیب آن کرم ضد چروک که ظرف چند دقیقه چین های صورت را به کل نابود می کند و از بین می برد.

یکی از تبلیغات عجیب دیگر، نوشابه ضد سرطان است. البته بنده در این جا بحثی بر روی ضد سرطان بودن یا نبودن این نوشابه ندارم ،بحثم سخن مجری محترم برنامه است که برای فروش آن نوشابه حرف عجیبی زد که با هیچ متر و معیاری جور در نمی آید.

مجری محترم در تبلیغ این نوشابه که آن را ضد سرطان می نامید گفت:«ما بی جهت چیزی را تبلیغ نمی کنیم. مثلا همین نوشابه ضد سرطان را تا تست نکردیم و از نتایجش مطمئن نشدیم اینجا تبلیغش نکردیم»!

*****

درمان بیماری سرطان اگر دیر نشده باشد زمان بر است. مراحل سخت شیمی درمانی،پیوند مغز و استخوان و... حالا چگونه دوستان، ضد سرطان بودن آن نوشابه را در زمان اندکی تست کرده و از نتایجش مطمئن شده اند؟!

یعنی برای جذب اسپانسر باید دست به هر نوع تبلیغ و هر شیوه تبلیغی و هر کالایی زد؟!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی