قابلیت جدید Smart Compose جیمیل به به جای شما تایپ می کند! +ویدیو


قابلیت جدید Smart Compose جیمیل به به جای شما تایپ می کند! +ویدیو

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان سالانه خود اعلام کرد که قابلیت جدیدی تحت عنوان Smart Compose به Gmail اضافه خواهد شد. این قابلیت که به عنوان یک افزونه به جیمیل اضافه می شود، در متن ایمیل جملات کاملی را به شما پیشنهاد می دهد. این کار در بک گراند انجام می شود و اگر جمله پیشنهادی مورد نظر شما بود می توانید آن را انتخاب کنید تا به طور اتوماتیک در...

0

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان سالانه خود اعلام کرد که قابلیت جدیدی تحت عنوان Smart Compose به Gmail اضافه خواهد شد. این قابلیت که به عنوان یک افزونه به جیمیل اضافه می شود، در متن ایمیل جملات کاملی را به شما پیشنهاد می دهد. این کار در بک گراند انجام می شود و اگر جمله پیشنهادی مورد نظر شما بود می توانید آن را انتخاب کنید تا به طور اتوماتیک در ایمیل شما جاگذاری گردد. گوگل می گوید که این کار نه تنها باعث صرفه جویی در وقت برای نوشتن ایمیل ها می شود بلکه به کاهش خطای املایی در جملات کمک می کند.

Smart Compose همچنین می تواند متون پیشنهادی را به شما اعلام کند. به عنوان مثال، اگر جمعه باشد، ممکن است جیمیل به شما این عبارت را پیشنهاد کند: “آخر هفته خوبی داشته باشید!”

به گفته گوگل قابلیت Smart Compose تا چند هفته آینده در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت و تا چند ماه آینده برای مشتریان G Suite یکپارچه خواهد شد. پس مطمئن شوید Gmail جدید را فعال کرده اید تا هنگام در دسترس قرار گرفتن این قابلیت بتوانید از آن استفاده کنید.

قابلیت جدید Smart Compose جیمیل به به جای شما تایپ می کند! +ویدیو قابلیت جدید Smart Compose جیمیل به به جای شما تایپ می کند! +ویدیو
قابلیت جدید Smart Compose جیمیل به به جای شما تایپ می کند! +ویدیو
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

Current ye@r *

Leave this field empty

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید