مشکلی در تامین اعتبارات مسکن مهر آذربایجان غربی نداریم


مشکلی در تامین اعتبارات مسکن مهر آذربایجان غربی نداریم

ارومیه – رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: مشکلی در تامین اعتبارات مسکن مهر آذربایجان غربی نداریم.


به گزارش خبرنگار مهر، ناصر حضرتی پر بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی از نبود مشکل اعتباری برای اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی در مساکن مهر استان خبر داد و افزود: در دو سال گذشته ۵۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی به این بخش کمک شد و امسال نیز در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی هم در این جلسه مجموع مسکن مهر در استان را ۴۵ هزار و۳۸۲ واحد عنوان کرد و گفت: هم اکنون پیشرفت فیزیکی این مساکن ۹۶ درصد است.

ابراهیم مبارک قدم با بیان اینکه امسال پنج هزار و ۵۳۳ واحد مسکونی مهر به بهره برداری می رسد اضافه کرد:برای احداث مساکن مهر در استان یک هزار و۱۸۱ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تعهد مسکن مهر در آذربایجان غربی ۴۵ هزار و ۳۸۲ واحد بوده است اضافه کرد: از این میزان قرار بود ۳۴ هزار و ۳۴۵ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و ۱۱ هزار و ۳۷ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ساخته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: ۱۱ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر در استان پرداخت شده که از این میزان ۹ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال مربوط به شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است.

امروز با حضور قائم مقام وزیر و راه شهرسازی در مسکن مهر یک هزار و ۵۲۰ واحد مسکن مهر به بهره برداری رسید.

با افتتاح این واحدها، چهار هزار و ۱۳ واحد مسکونی مهر از تعهد آذربایجان غربی در این حوزه باقی می ماند که آنها نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

کد خبر 4293138

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک