عکس‌های لو رفته از گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با رنگ قرمز بورگاندی


عکس‌های لو رفته از گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با رنگ قرمز بورگاندی

تصاویری لو رفته از گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با رنگ قرمز بورگاندی رویت شد. این تصاویر واقعی در توییتر به صورت غیر رسمی منتشر شده است.

معمولا برخی تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند، بعد از رونمایی از گوشی جدید پرچمدار خود،‌ برای متفاوت کردن آن از سایر گوشی‌های بازار،‌ محصول جدید خود را با رنگی متفاوت به بازار عرضه می‌کنند. رنگ تازه و جدید،‌ احساسی جدید در کاربر ایجاد می‌کند. علاوه بر اینکه کاربران عموما از رنگ‌های جدید استقبال می‌کنند،‌ تولیدکنندگان هم از متفاوت بودن پرچمدار خود در بازار، رضایت دارند.

مقاله‌های مرتبط:

سامسونگ: فروش گلکسی اس 9 بالاتر از گلکسی اس 8 خواهد بود

سال گذشته، اپل شش ماه پس از رونمایی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس،‌ رنگ قرمز رنگ این دو گوشی را نیز به بازار عرضه کرد. هنوز مدت زمان زیادی از رونمایی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نگذشته بود که شاهد عرضه این دو گوشی با رنگ قرمز جگری در بازار بودیم. سامسونگ هم هنوز مدت زمان زیادی از رونمایی دو گوشی جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نگذشته،‌ نسخه جدیدی از این دو گوشی را با رنگ قرمز بورگاندی بزودی به بازار عرضه خواهد کرد.سال گذشته نیز، گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با همین رنگ یعنی قرمز بورگاندی در برخی بازارهای آسیا عرضه شد. ظاهرا بازار گوشی‌های قرمز رنگ داغ است و شرکت وان پلاس نیز تعداد محدودی گوشی وان پلاس 5 تی را با رنگ قرمز لاوا (Lava Red) به بازار عرضه کرد.

معمولا روال قبلی این بود که شش ماه پس از رونمایی و عرضه به بازار،‌ رنگ جدید گوشی معرفی می‌شود؛ ولی امسال سامسونگ زودتر از موعد مقرر،‌ دست به کار شده و ظاهرا بزودی شاهد نسخه قرمز بورگاندی گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در بازار چین خواهیم بود. وب‌سایت رسمی سامسونگ،‌ تنها به انتشار پوستری از این گوشی‌های هوشمند با رنگ قرمز بورگاندی اکتفا کرده و تصاویر لو رفته‌ با رنگ قرمز بورگاندی به صورت غیر رسمی در توییتر منتشر شد‌ه‌اند. باید منتظر باشیم تا وب سایت رسمی سامسونگ نیز تصاویر واقعی این دو گوشی هوشمند را در رنگ قرمز بورگاندی به نمایش بگذارد.

البته باید ببینیم سامسونگ قصد دارد این رنگ جدید را در کدام بازارها عرضه کند. سال گذشته، رنگ قرمز بورگاندی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس تنها در برخی بازارهای مشخص شده آسیایی عرضه شد. شاید امسال تصمیم سامسونگ تغییر کند و این رنگ را در بازارهای دیگر از جمله کشورهای غربی نیز عرضه کند.

بیشتر بخوانید:
مقایسه دوربین آیفون 10، گلکسی اس 9 پلاس، پی 20 پرو و وان‌پلاس 5T
آنر 7X در برابر گلکسی A7 2017
گلکسی نوت 9 سامسونگ با باتری بزرگتر و قلم جدید عرضه می‌شود
گلکسی A6 و A6 پلاس؛ کهکشانی‌های میانرده سامسونگ
استراتژی آنالیتیکس: آیفون 10 پرفروش ترین گوشی زمستان ۲۰۱۸ است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...