مارگو رابی در رابطه با نقش‌آفرینیش در فیلم Once Upon a Time in Hollywood می‌گوید


مارگو رابی در رابطه با نقش‌آفرینیش در فیلم Once Upon a Time in Hollywood می‌گوید

فیلم Once Upon a Time in Hollywood که قرار است سال 2019 اکران شود، در کنار The Irishman مارتین اسکورسیزی، از همین الان یکی از بخت‌های اصلی اسکار به حساب می‌رود و عاشقان سینما بی‌صبرانه منتظر اکران این فیلم هستند. مطمئنا یکی از رویایی‌ترین کست‌هایی که عشاق سینما در ذهنشان تصور می‌کنند، فیلمی...

فیلم Once Upon a Time in Hollywood که قرار است سال 2019 اکران شود، در کنار The Irishman مارتین اسکورسیزی، از همین الان یکی از بخت‌های اصلی اسکار به حساب می‌رود و عاشقان سینما بی‌صبرانه منتظر اکران این فیلم هستند.

مطمئنا یکی از رویایی‌ترین کست‌هایی که عشاق سینما در ذهنشان تصور می‌کنند، فیلمی است که به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» (Quentin Tarantino) ساخته شود و «لئوناردو دی‌کاپریو» (Leonardo DiCaprio) و «برد پیت» (Brad Pitt) را هم در نقش‌های اصلیش داشته باشد. همین سه تا اسم برای اینکه ما را به معنی واقعی کلمه هیجان‌زده کنند، کافیست؛ حالا فرض کنید به این اسامی، نام‌هایی همچون «برت رینولدز» (Burt Reynolds)، «کرت راسل» (Kurt Russell)، «تیم راث» (Tim Roth)، «مایکل مدسن» (Michael Madsen) و «مارگو رابی» (Margot Robbie) هم اضافه شوند و شایعات فراوانی هم مبنی بر حضور «تام کروز» (Tom Cruise) و «آل پاچینو» (Al Pacino) اطراف این فیلم شنیده شود. درواقع وقتی به این نام‌ها نگاه می‌کنیم، خیلی سخت می‌توانیم برای فیلم Once Upon a Time in Hollywood هیجان‌زده نشویم!

اما مارگو رابی اخیرا مصاحبه‌ای با Indiewire داشته که در آن از علاقه غیرقابل وصف خودش برای نقش‌آفرینی زیر نظر کوئنتین تارانتینو و در فیلم Once Upon a Time in Hollywood گفته است:

بیش از هرچیزی، من همیشه آرزوم این بوده که بتوانم از نزدیک، نحوه کارگردانی کوئنتین تارانتینو را ببینم. همیشه دوست داشتم ببینم که او چگونه صحنه را برای فیلم‌برداری آماده می‌کند، چگونه از بازیگرانش بازی می‌گیرد، چگونه از متن فیلمنامه الگوبرداری می‌کند و چه جَو و فضایی در صحنه‌های فیلمبرداری آثار او حکم‌فرماست. حتی فکر کردن به این مسائل هم مرا به معنی واقعی کلمه ذوق‌زده می‌کند، به معنی واقعی کلمه! در نتیجه می‌توانم بگویم که من الان با فیلم Once Upon a Time in Hollywood به یکی از آرزوهای خودم رسیده‌ام!

مارگو رابی به فیلم Once Upon a Time in Hollywood می‌پیوندد

اگر خودتان را به اصطلاح فیلم‌باز می‌دانید و با حال و هوای هالیوود آشنایی دارید، مطمئنا دلیل ذوق‌زده بودن مارگو رابی برای همکاری با کوئنتین تارانتینو را درک می‌کنید. چون اگر از تمام مسائل هم بگذریم، نمی‌توانیم منکر این شویم که تارانتینو در زمینه بازی‌گیری از بازیگرانش واقعا مهارت دارد و اکثر بازیگرانی که با تارانتینو کار کرده‌اند، پس از همکاری با او، به بازیگران بهتری تبدیل شدند.

مارگو رابی در رابطه با نقش‌آفرینیش در فیلم Once Upon a Time in Hollywood می‌گوید

مارگو رابی هم که با اکثر بازیگران زن زیر 30سال تفاوت‌های عمده‌ای دارد و بیشتر از آن که به فکر تبدیل شدن به یک ستاره باشد، به فکر تبدیل شدن به یک بازیگر بزرگ است، مطمئنا از همکاری با تارانتینو و بازیگران بزرگی که در این فیلم حضور دارند، تجارب زیادی کسب خواهد کرد. مارگو رابی با 27سال سن هنوز فرصت زیادی برای کسب تجربه دارد و وقتی به انتخاب‌های او در چند سال اخیر نگاه می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که خودش هم علاقه زیادی به مقوله کسب تجربه دارد. درواقع رابی به جز نقش‌آفرینی در Suicide Squad (که آن هم با توجه به نقشی که دارد و بازیگران بزرگی که در آن فیلم نقش‌آفرینی کردند، تجربه با ارزشی برایش بوده است) سعی کرده بیشتر در آثار قابل احترامی مانند The Wolf of Wall Street و I, Tonya حضور پیدا کند که بازی او در I, Tonya هم واقعا قابل تحسین و کم‌نقص بود.

سال 2019 تا این لحظه قرار است میزبان آثار سینمایی فوق‌العاده جذابی مانند همین فیلم Once Upon a Time in Hollywood و البته فیلم The Irishman به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» (Martin Scorsese) بزرگ و با حضور بازیگران افسانه‌ای همچون آل پاچینو و «رابرت دنیرو» (Robert De Niro) باشد. در تلویزیون هم همین بس که آخرین فصل از سریال فوق‌العاده زیبای Game Of Thrones قرار است در این سال پخش شود. به همین دلیل، عاشقان سینما و تلویزیون درحال لحظه‌شماری برای فرا رسیدن این سال هستند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
مارگو رابی در رابطه با نقش‌آفرینیش در فیلم Once Upon a Time in Hollywood می‌گوید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد