آک حیصار سپور با شکست فنرباحچه، قهرمان جام حذفی ترکیه شد


آک حیصار سپور با شکست فنرباحچه، قهرمان جام حذفی ترکیه شد

طرفداری - آک حیصار سپور با شکست 3-2 فنرباحچه به قهرمانی در جام حذفی ترکیه (موسوم به زیراعت کوپاسی) رسید.

مردان اوکان بروک، در نیمه نهایی توانسته بودند گالاتاسارای، صدرنشین سوپرلیگ ترکیه را حذف کنند (3-2 در مجموع دو بازی). فنرباحچه هم در نیمه نهایی با بشیکتاش دیدار کرد و بازی رفت 2-2 به پایان رسید. بازی برگشت در دقیقه 57 به خاطر پرتاب اشیا به داخل زمین و مصدوم شدن شنول گونش، سرمربی بشیکتاش، نیمه کاره ماند. رای فدراسیون فوتبال ترکیه به ادامه بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر بود ولی بشیکتاش این حکم را نپذیرفت و در زمین حاضر نشد. قناری ها هم به فینال رسیدند.

آک حیصار سپور با شکست فنرباحچه، قهرمان جام حذفی ترکیه شد

به گزارش NTV Spor، در بازی فینال که در ورزشگاه دیاربکیر با قضاوت جونیت چاکر برگزار شد، فرناندائو و دسوزا برای فنر و لوپز، سیسوکو و باربوسا برای آک حیصار گلزنی کردند. بدین ترتیب این آک حیصار بود که برای اولین بار در تاریخش جام قهرمانی را بالای سر برد و فصل آینده در لیگ اروپا حاضر خواهد شد.

گفتنی ست آک حیصار سپور در حال حاضر تیم چهاردهم جدول رده بندی سوپرلیگ ترکیه است. آنها در فصل جاری گربه سیاه فنرباحچه بودند و در دو بازی رفت و برگشت این تیم متمول و محبوب را شکست دادند. و حالا پیروزی سوم، یک جام برایشان به ارمغان آورد. اوکان بروک، سرمربی تیم، یکی از بازیکنان شناخته شده سابق تیم ملی ترکیه است که در دوران بازیگری پیراهن تیم هایی چون گالاتاسارای، بشیکتاش و اینتر ایتالیا را به تن کرده است.

آک حیصار سپور با شکست فنرباحچه، قهرمان جام حذفی ترکیه شد

البته این اولین باری نیست که فنرباحچه در آخرین گام، قهرمانی در جام حذفی ترکیه را از دست می دهد. آنها پیش از این هم 10بار در چنین فینالی شکست خوردند و این یازدهمین شکست قناری ها در فینال زیراعت کوپاسی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی تکذیب شد