یادواره شهدای دانشجو شهرستان بیجار برگزار شد


یادواره شهدای دانشجو شهرستان بیجار برگزار شد

بیجار-یادواره شهدای دانشجو شهرستان بیجار در راستای بزرگداشت کنگره 5 هزار و 400 شهید استان کردستان در حسینیه گلزار شهدا برگزار شد.


به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بیجار شامگاه پنج شنبه در این مراسم که با حضور جانشین فرمانده سپاه، روسای دانشگاه ها و دانشجویان در حسینیه گلزار شهدا این شهرستان برگزار شدضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت:امنیت و اقتدار کنونی کشورمرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدای دفاع مقدس و رزمندگان است.

هوشنگ گوهر چینی به اهمیت انتقال رشادت های شهدا به نسل آینده اشاره کرد و افزود:رشید مردان انقلاب با گذشتن از خون خود، ضامن امنیت و آسایش در کشور شده‌اند و امروز ما نیز وظیفهداریم راه شهدا را ادامه دهیم.

وی تاکید کرد:هدف از برگزاری این یادواره معرفی شهدای دانشجو و ترویج فرهنگ شهید و شهادت و ارتقا فرهنگی دانشگاه‌ها در راستای ارتقاء این فرهنگ ناب است.

گوهرچینی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی گرچه تلاش های زیادی برای ایجاد مشکل برای کشور انجام دادند، اما هدایت های رهبر انقلاب و ایستادگی مردم، موجب قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با بیان اینکه ما نیز باید همانند شهدا که در پی شکوفایی این نظام بودند، ادامه دهنده راه و آرمان‌های شهدای والامقام باشیم بیان داشت:راه و سیره شهدا باید ادامه داشته باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور بیجار همچنین با تاکید براینکه نسل امروز باید با رشادت‌های شهدا آشنا شوند، بر مطالعه وصیت‌نامه شهدا توسط جوانان و دانشجویان تأکید کرد.

کد خبر 4292834

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...