45 تن پسماند خشک روزانه در منطقه 19 جمع آوری می‌شود


همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقق 19 از جمع آوری روزانه 45 تن پسماند خشک با مشارکت خوب شهروندان ساکن این منطقه خبر داد.

۴۵ تن پسماند خشک روزانه در منطقه ۱۹ جمع آوری می‌شود

45 تن پسماند خشک روزانه در منطقه 19 جمع آوری می‌شود
شهر > شهری - همشهری آنلاین:
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقق ۱۹ از جمع آوری روزانه ۴۵ تن پسماند خشک با مشارکت خوب شهروندان ساکن این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه‌فر با قدردانی از مسئولیت پذیری شهروندان و مشارکت قابل توجه آنها درامر تفکیک پسماند از مبدأ افزود: با درایت اداره مدیریت پسماند منطقه برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی به منظور کاهش زباله خشک و حفظ محیط زیست برای گروه های هدف در اماکن عمومی برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به استقرار 21 غرفه بازیافت در نواحی پنجگانه خاطر نشان کرد: متصدیان غرف این اداره با حضور در این غرفه ها علاوه بر جمع آوری نان خشک، پلاستیک، کاغذ و مقوا، آهن، فلزات رنگی و... به آموزش تفکیک و توزیع نایلون ویژه پسماند می پردازند.

زنگنه فر یاد آور شد: در راستای جمع آوری زباله های خشک قابل تجدید پذیر و جلوگیری از زباله دزدی 17 ماشین ملودی با گشت زنی در محله ها، مدارس، شهرک ها و تماس شهروندان با سامانه 137 به جمع آوری پسماند می پردازند، ضمن اینکه در مجموع ماهانه هزار و 400 تن پسماند خشک در این منطقه بازیافت می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه بر آموزش چهره به چهره شهروندان و کسبه در شهرک ها، مجتمع های مسکونی، تجاری، مراکز خرید با حضورآموزشگران بازیافت با هدف جلوگیری از تخریب حفظ محیط زیست تأکید کرد.

به گفته این مسئول ایستگاه بازیافت این منطقه در بزرگراه شهید کاظمی ناحیه 2 جنب ایستگاه خدمات شهری واقع شده است که علاوه بر حضور آموزشگران در بخشی از این فضا برای بازدید شهروندان 10 کارگر خدمات شهری نیز روزانه به تفکیک پسماند خشک می پردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح