استقبال از غرفه میراث فرهنگی و گردشگری در نمایشگاه کتاب


استقبال از غرفه میراث فرهنگی و گردشگری در نمایشگاه کتاب

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، پژوهشگاه با دو غرفه در بخش ناشران دانشگاهی و بخش عمومی با بیش از 200 عنوان کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارد.  کتاب های ارائه شده دربرگیرنده حوزه های شخصی و عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با موضوعات باستان شناسی، ابنیه و بافت های تاریخی فرهنگی، حفاظت...

غرفه های پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با استقبال بازدیدکنندگان روبه رو شد.

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، پژوهشگاه با دو غرفه در بخش ناشران دانشگاهی و بخش عمومی با بیش از 200 عنوان کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارد.

کتاب های ارائه شده دربرگیرنده حوزه های شخصی و عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با موضوعات باستان شناسی، ابنیه و بافت های تاریخی فرهنگی، حفاظت و مرمت آثار تاریخی، معماری، گردشگری، میراث فرهنگی، میراث طبیعی، زبان های باستانی، مردم شناسی و هنرهای سنتی و کودک و نوجوان است که با 20 درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

دانشگاه ها برای تامین منابع دانشگاهی کتابخانه های خود و دانشجویان مراجعه کنندگان اصلی بخش دانشگاهی بودند، بخش عمومی نیز با استقبال اقشار مختلف بازدیدکننده قرار گرفت.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
نمایشگاه کتاب ، گردشگری ، میراث فرهنگی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید