تجلیل 300 مربی قرآنی و قرآن پژوه اصفهانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان ازتجلیل 300 مربی قرآنی و قرآن پژوه اصفهانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پورگفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) مراسم اختتامیه دوره ششم طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم همراه با تجلیل از ۳۰۰ مربی قرآنی و قرآن پژوه برتر در جوار حرم مطهر امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان برگزار می شود.

و ی افزود: با هدف ترغیب و تشویق مربیان قرآنی و قرآن پژوهان و همچنین گسترش طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم امسال مراسم اختتامیه دوره ششم طرح ملی تربیت حافظان قرآن به صورت منطقه ای برگزار می شود که این مراسم به میزبانی اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک و ناحیه دو اصفهان در جوار حرم مطهر امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان برگزار می شود.

تجلیل 300 مربی قرآنی و قرآن پژوه اصفهانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پوربیان داشت: در این مراسم که روز میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود از 300 مربی و قرآنی و قرآن پژوه برتر دوره ششم طرح ملی تربیت حافظان قرآن شهرستان اصفهان، کوهپایه، جلگه و جرقویه و بن رود با اهدای جوایزی ارزنده تجلیل می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: طرح ملی تربیت با هدف پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون نفر حافظ قرآن کریم برگزار می شود که تاکنون شش دوره متوالی اجرا شده و امسال نیز این طرح با همکاری مراکز فرهنگی قرآنی بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه ها و موسسات قرآنی شهر اصفهان در رشته های حفظ 5 جزء، جفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل برگزار می شود.