سرانجام سکوت نیمار شکست/به زودی در رئال مادرید!


سرانجام سکوت نیمار شکست/به زودی در رئال مادرید!

ورزش سه نوشت:نیمار، چند روزی است که به کانون شایعات تبدیل شده و رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی از قطعی بودن انتقال او به رئال می‌نویسند.

نیمار هفته هاست که به سوژه داغی برای رسانه ها تبدیل شده است. در روزهایی که او دوران مصدومیت خود را در برزیل پشت سر می گذاشت و حاضر نشد برای جشن قهرمانی پی اس جی به پاریس بازگردد، بار دیگر شایعات پیوستن او به رئال در انتهای فصل قوت گرفتند.

حتی وقتی او به پاریس برگشت تا تمرینات آماده سازی اش برای بازگشت به میادین را ادامه دهد نیز اخبار و شایعات پیرامون او خاموش نشدند؛ از کنسل شدن یک برنامه تبلیغاتی برای پی اس جی گرفته تا ملاقات پدرش با یک ایجنت فوتبالی معروف برای بررسی راه های خروج وی از پاری سن ژرمن.

روز گذشتنه حتی ادعا شد که پدر نیمار به مدیر قطری پی اس جی اعلام کرده است که او قصد جدایی دارد و لیبراسیون نیز نوشت که نیمار در رختکن به هم تیمی هایش گفته است که راهی رئال خواهد شد.

در چنین شرایطی، شب گذشته باشگاه پی اس جی برای معرفی کیت رسمی فصل آینده خود، از نیمار استفاده کرد تا هم طعنه ای به شایعات زده باشد و هم اعلام کند که نیمار مهره ای جدا نشدنی خواهد بود.سرانجام امروز سکوت نیمار نیز شکست و او در توئیتر با انتشار پیامی نشبت به شایعات موجود واکنش نشان داد.

نیمار با ابراز خوشحالی از پوشیدن پیراهن جدید پی اس جی، به نوعی تاکید کرد که فصل بعد نیز در پی اس جی خواهد ماند:« به پوشیدن پیراهن جدید باشگاه افتخار می کنم و امیدوارم به خوشحال کردن همه ادامه دهم.»

251 41

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟