کتاب فرصت توسعه علمی و پل ارتباط فرهنگی است


کتاب فرصت توسعه علمی و پل ارتباط فرهنگی است

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب را به عنوان فرصت انتقال، توسعه علمی و پل ارتباط فرهنگی دانست و گفت: البته حیطه های فرهنگی، بسیار گسترده تر از اینها بوده و به این سه حوزه ختم نمی شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سیدعباس صالحی روز شنبه در آیین اختتامیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از زاویه های مختلف، مهم ترین اتفاق فرهنگی و عرصه های اجتماعی است چراکه هیچ فضایی وجود ندارد که چنین تجمعی را در این فرصت 10 روزه، با حضور مهمانان داخلی و خارجی گردهم آورد.
وی با اشاره به اینکه تنها پنجشنبه و جمعه گذشته، بیش از نیم میلیون نفر براساس آمار موجود، وارد این نمایشگاه شده و از آن بازدید کرده و کتاب خریده اند، این امر را نشانگر اقبال عمومی به این رویداد بزرگ فرهنگی دانست.
عضو کابینه دولت دوازدهم با قدردانی از حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در آیین اختتامیه نمایشگاه کتاب گفت: با همت دولت و شخص معاون اول رییس جمهوری، ارز دولتی با قیمت مصوب در اختیار بخش بین الملل قرار گرفت و مقرر شده است ناشرانی که فروش خارج از رقم مصوب (4200 تومان) داشته اند بتوانند ما به التفاوت آن را دریافت کنند.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 12اردیبهشت ماه 97 با شعار «نه به کتاب نخواندن» در مصلای امام خمینی (ره) گشایش یافته و امروز، 22 اردیبهشت ماه با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مهمانان داخلی و خارجی با معرفی برترین ها به کار خود پایان می دهد.
ادامه دارد
فراهنگ**1355**1055

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس