ساری مقصد بعدی کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018


ساری مقصد بعدی کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018

تبریز- بوستان ولایت، بزرگترین مجموعه فرهنگی اجتماعی شمال کشور، میزبان کاروان سفیران گردشگری تبریز خواهد بود.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، عصر امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت، ساعت ۱۹ در محل بوستان ولایت ساری از کاروان سفیران گردشگری تبریز ۲۰۱۸ استقبال می‌شود.

اجرای موسیقی محلی آذری و مازندرانی. برپایی بازارچه سوغات و صنایع دستی تبریز از جمله برنامه‌های عصر امروز در ساری است.

کاروان سفیران تبریز ۲۰۱۸، شامل ۱۱ اتوبوس حامل صنایع دستی مختلف و صنعتگران متعدد استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی است که پس از حضور در شهرهای گردشگری مختلف کشور و گذر از ۱۵ استان، راهی تبریز می‌شود.

کاروانی از صنایع دستی و سوغات آذربایجان با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری تبریز و استان و با شعار حمایت از کالای ایرانی به منظور حرکت در کشور به دستور رییس جمهور محترم همزمان با جشن رسمی تبریز ۲۰۱۸ به راه افتاد.

کاروان سفیران گردشگری"تبریز ۲۰۱۸" علاوه بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری و عرضه سوغات و صنایع‌دستی تبریز و استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، با اجرای برنامه توسط گروه‌های هنری و موسیقی محلی آذربایجان شرقی در جمع گردشگران و شهروندان شهرهای مختلف، فرهنگ غنی و فولکلور (فرهنگ مردم) ‌ آذربایجان را معرفی می‌کند.

این کاروان تا کنون از شهرهای زنجان، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر و قشم و سیرجان، یزد، بیرجند، مشهد و شاهرود و سمنان عبور کرده است.

این کاروان عصر امروز در ساری حضور و اجرا خواهند داشت و سپس این شهر را به مقصد دیگر شهرها از جمله رشت، آستارا، اردبیل، سرعین و مشکین‌شهر ترک کرده و پس از آن به تبریز بازخواهد گشت.

شهر تبریز در نهمین اجلاس وزیران گردشگری و کارشناسان ارشد کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در دی ماه ۱۳۹۴ به عنوان پایتخت کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ برگزیده شد.

کد خبر 4294530

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن