تخصیص اعتبار به تشکل‌های غیردولتی جوانان برای ایجاد اشتغال


تخصیص اعتبار به تشکل‌های غیردولتی جوانان برای ایجاد اشتغال

اردبیل - معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت به منظور ایجاد اشتغال و کارآفرینی به تشکل‌های غیردولتی جوانان اعتبارات قابل توجهی تخصیص داده است.


به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی تندگویان شامگاه شنبه در مراسم تقدیر از جوانان برتر استان اردبیل افزود: این اعتبارات با هدف توسعه اشتغال از سوی تشکل های جوانان با اولویت مناطق محروم و روستایی تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اختصاص ۱۲۰ هزار میلیارد ریال به تشکل های حوزه ورزش و جوانان در این خصوص تصریح کرد: تشکل های حوزه جوانان در کارآفرینی و اشتغالزایی دارای ظرفیت های بالایی هستند و می توانند گام های بلندی در این زمینه بردارند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به محدودیت دولت در جذب نیرو متذکر شد: در عوض دولت با دادن امتیازات مطلوب نظیر معافیت مالیاتی و حمایت های بیمه ای به تشکل های غیرودلتی جوانان فرصت لازم را برای رشد و شکوفایی و نیز کارآفرینی در اختیار آنها قرار ده است.

وی با بیان اینکه جوانان ایرانی بدون برخورداری از امکانات و یا حمایت های لازم تاکنون موفقیت های بزرگی در عرصه های مختلف داشته اند، بیان داشت: این موفقیت ها نگاه مسئولان را نسبت به جوانان تغییر داده و آنها را مجاب کرده که بسیاری از امور را به جوانان واگذار کنند.

تندگویان ادامه داد: این تغییر نرش از سوی مردم نیز اعمال شده چنانچه در این دوره یک هزار جوان در سراسر کشور از مردم رای اعتماد گرفته و به عنوان عضو شورای های شهر و یا نمایندگان مجلس انتخاب شدند.

وی با ابراز مخالفت با هرگونه سیاه نمایی و ایجاد فضای ناامیدی در بین قشر جوان و آینده آنها عنوان کرد: باید به استعداد، خلاقیت و توانایی جوانان ایرانی ایمان داشت.

کد خبر 4294847

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار