شایعه: فیلم Man Of Steel 2 در سال 2020 اکران می شود


شایعه: فیلم Man Of Steel 2 در سال 2020 اکران می شود

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) می خواهد فیلم Man of Steel 2 را در سال 2020 اکران کند. ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺗﻮﺳﻌﻪﯾﺎﻓﺘﻪ ﺩﯼﺳﯽ تا اینجا فقط صاحب پنج فیلم شده است، که شروع آن در سال 2013 با فیلم Man of Steel بود. این فیلم توسط «زک اسنایدر» (Zack Snyder) کارگردانی...

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) می خواهد فیلم Man of Steel 2 را در سال ۲۰۲۰ اکران کند.

ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺗﻮﺳﻌﻪﯾﺎﻓﺘﻪ ﺩﯼﺳﯽ تا اینجا فقط صاحب پنج فیلم شده است، که شروع آن در سال ۲۰۱۳ با فیلم Man of Steel بود. این فیلم توسط «زک اسنایدر» (Zack Snyder) کارگردانی شده بود، و باری دیگر آخرین پسر سیاره کریپتون را با حال و هوایی تازه به سینما آورد. بعد از این فیلم، «هنری کویل» (Henry Cavill) دو مرتبه دیگر در نقش سوپرمن ظاهر شد، و با اینکه اولین فیلم مرد پولادین در گیشه بین المللی ۶۶۸ میلیون دلار فروخت، هنوز خبری از ساخت قسمت دوم آن، فیلم Man of Steel 2 نیست.

حال واقعا نمی دانیم که چرا پنج سال گذشته و هنوز خبری از ساخت فیلم Man of Steel 2 نیست، که البته وارنر بروز مسئول آن می باشد، چون حتی کویل هم بارها گفته است که به ایفای نقش سوپرمن علاقه مند است و دوست دارد در ادامه آن بازی کنـد. اما فقط خواستن تنها یک نفر کافی نیست و این قسمت دوم احتمالی هنوز فیلمنامه، کارگردان و یا چیز دیگری ندارد که بر پایه آن بگوییم ساخته خواهد شد.

حال، طبق یک شایعه تازه منتشر شده کمپانی وارنر بروس قصد دارد در سال ۲۰۲۰ قسمت دوم این فیلم را اکران کند. این خبر فقط یک شایعه مانند هزاران شایعه دیگری است که هر روزه در ارتباط با فیلم های DCEU به گوشمان می خورد. پس اجالتا آن را باور نمی کنیم تا زمانی که از سازندگان یا عوامل جلو و پشت دوربین فیلم Man of Steel 2 در این باره صحبت کند.

شایعه: فیلم Man Of Steel 2 در سال 2020 اکران می شود

در ماه دسامبر سال جاری ما شاهد شروع اکران فیلم سینمایی Aquaman خواهیم بود، سپس هم فیلم سینمایی Shazam! و Wonder Woman 2به ترتیب در ماه آوریل و نوامبر سال ۲۰۱۹ پا به گیشه می گذارند. DCEU چند فیلم در حال توسعه هم دارد، مثل Birds of Prey و The Flash که هر دو می توانند در سال ۲۰۲۰ راهی گیشه شوند. پس اگر وارنر بروس فیلم Man of Steel 2 را هم برای ۲۰۲۰ در نظر داشته باشد، شاید اولین سالی باشد که در آن DCEU سه فیلم را اکران می کند.

اما برای اینکه فیلم Man Of Steel 2 بتواند در سال ۲۰۲۰ روی پرده برود، عوامل زیادی باید دست به دست هم بدهند تا فیلم آماده شود. دومین فیلم انفرادی سوپرمن هنوز فاقد یک فیلمنامه است و استودیو توسعه آن را آغاز نکرده است، هنوز تولید آن بطور رسمی نشده و نامی از کسی که قصد دارد آن را کارگردانی کند به میان نیامده، البته ﮐﺮﯾﺴﺘﻮﻓﺮ ﻣﮏﮐﻮﺭﯼ گفته که به کارگردانی این فیلم علاقه مند است؛ پس هنوز نمی توانیم بگوییم که مرد پولادین ۲ برای سال ۲۰۲۰ آماده می شود، در واقع خیلی زود است. ولی اگر این شایعه را واقعی تصور کنیم، پس تولید فیلم Man of Steel 2 باید طی سال ۲۰۱۹ آغاز شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
شایعه: فیلم Man Of Steel 2 در سال 2020 اکران می شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)